English

رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش خبر داد:

آموزش قرآن با شیوه‌های نوین به ۸ هزار دانش‌آموز مدارس ابتدایی شاهد در استان اصفهان

رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از آموزش بیش از ۸۰۰۰ دانش‌آموز مقطع ابتدایی مدارس شاهد در طرح «افق شاهد» خبر داد.

آموزش قرآن با شیوه‌های نوین به ۸ هزار دانش‌آموز مدارس ابتدایی شاهد در استان اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، مرضیه ذاکری دراین‌خصوص اظهار داشت: طرح افق شاهد باتوجه‌به سیاست‌های ابلاغی وزارت آموزش و پرورش در جهت آموزش صحیح و پویاتر نمودن درس قرآن در سطح استان اصفهان اجرا شد و در این طرح بیش از یک‌صد کلاس درس توسط راهبران قرآنی بازدید و بازخورد داده شد.

وی افزود: با اجرای این طرح بیش از ۸ هزار دانش‌آموز مقطع ابتدایی مدارس شاهد ، تحت آموزش قرآن با شیوه‌های نوین قرار گرفتند.

این مقام مسئول برگزاری جلسات حضوری و مجازی تجربه گردانی آموزگاران، تشریح و تبیین روش‌های مؤلفین کتب قرآن، استفاده از فیلم‌های آموزشی از اقدامات انجام شده در راستای اجرای این طرح برشمرد.

ذاکری تصریح کرد: اجرای مستمر طرح‌های قرآنی در مدارس گامی مؤثر در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و تربیت بیش از یک میلیون حافظ قرآن است.

رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: ادامه بازدیدهای راهبران قرآنی از هفته چهارم فروردین‌ماه آغاز خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه