English

منتخب مردم اصفهان در مجلس دوازدهم:

مطالبه جدی از آموزش و پرورش سند تحول بنیادین است

منتخب مردم اصفهان در مجلس دوازدهم گفت:مطالبه جدی مات نمایندگان مردم از آموزش و پرورش سند تحول بنیادین است.

مطالبه جدی از آموزش و پرورش سند تحول بنیادین است
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، حامد یزدیان در نشست با مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار داشت: مطالبه جدی ما از آموزش و پرورش موضوع سند تحول بنیادین است و با توجه با جامعه گسترده آموزش و پرورش باید خودمان و از سطح استان تحول بنیادین را آغاز کنیم و در انتظار ابلاغ دستور از مراجع عالی کشور نباشیم.

وی اظهار داشت: مطالبه ما به‌عنوان نمایندگان مردم مسائل معیشتی معلمین، موضوعات لجستیکی آموزش و پرورش، نیروی انسانی و مدرسه است و در کنار آن، مطابق خواسته مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) سند تحول بنیادین است.

منتخب مردم اصفهان ادامه داد: مطالبه جدی ما از آموزش و پرورش موضوع سند تحول بنیادین است و با توجه با جامعه گسترده آموزش و پرورش باید خودمان و از سطح استان سند تحول بنیادین را آغاز کنیم و در انتظار ابلاغ دستور از مراجع عالی کشور نباشیم.

یزدیان گفت: سند تحول بنیادین تغییر نگاه در آموزش و پرورش است و باید نگرش‌ها در آموزش و پرورش تغییر کند و اگر توجه به تفاوت‌های فردی و تکریم دانش‌آموز و مشوق‌های درونی و هویت دینی را در نظر داریم به دنبال تغییر نگرش‌ها رخ خواهد داد.

منتخب مردمی اصفهان، جرقویه، کوهپایه، هرند و ورزنه در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: باید اتاق فکرهای متناسب را برای موضوع تحول تشکیل دهیم تا تجربه حیات طیبه برای دانش‌آموزان فراهم شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه