English

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:

آزمون نهایی مدارس در سلامت و امنیت کامل برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: آزمون نهایی مدارس باید در سلامت و امنیت کامل برگزار شود.

آزمون نهایی مدارس در سلامت و امنیت کامل برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان صبح امروز (۳۰ اردیبهشت ماه) در جلسه ستاد امتحانات نهایی، اظهار داشت: آزمون نهایی مدارس باید در سلامت و امنیت کامل برگزار شود.

وی ضمن توجیه و بیان نکات مهم برای عوامل برگزاری امتحانات، اظهار کرد: امتحانات باید طبق دستورالعمل  وزارت آموزش و پرورش در سطح شهرستان ها و مناطق استان  اجرا شود.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان ابراز داشت: از آنجایی که آزمون‌های نهایی دانش آموزان از حساسیت بالایی برخوردار بوده و تاثیر مثبت در ایجاد سابقه تحصیلی برای ورود به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دارد، از ظرفیت‌های درون دستگاهی و برون دستگاهی برای برگزاری با کیفیت امتحانات نهایی در سراسر استان و تضمین سلامت و صحت آزمون ها استفاده شده و همکاری و هماهنگی با تمام دستگاه های اجرایی از جمله، شورای تامین استان، شرکت توزیع برق، شرکت آب و فاضلاب، مخابرات، فرماندهی نیروی انتظامی استان و کلیه فرمانداری های شهرستان های استان صورت پذیرفته است.

قویدل در پایان افزود: در راستای حصول اطمینان از صحت برگزاری امتحانات، تمامی حوزه ها مجهز به دستگاه‌های و ابزارهای امنیتی شده‌اند و در این خصوص پیگیری‌ها و هماهنگی ویژه ای در سطح آموزش و پرورش استان و شهرستان ها و مناطق تابعه به‌عمل آمده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه