English

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان:

دومین دوره مسابقات مهارت کارگران ایران در مرداد ماه ۱۴۰۱ برگزار می شود

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان گفت: دومین دوره مسابقات مهارت های کارگران ایران ۲nd Iran workers Skills Competition (IWSC) در تاریخ ۱۸ تا ۲۰ مردادماه ۱۴۰۲ از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، برگزار می شود.

دومین دوره مسابقات مهارت کارگران ایران در مرداد ماه 1401 برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، آرش اخوان طبسی بیان داشت: برگزاری مسابقات مهارت میان شاغلین کارخانجات و بنگاه های اقتصادی در زمینه های مختلف تخصصی و حرفه ای، ضمن ایجاد نشاط در جامعه کارگری و تغییرات مثبت رفتاری، مزایای دیگری از جمله افزایش بهره وری و کارایی تحرک اجتماعی، پیشرفت شغلی، گسترش خلاقیت و نوآوری، کسب و انتقال تجربه و آشنایی با استاندارد های جدید مهارت را دارد و موجب شناسایی و کشف استعدادهای برتر و نخبگان مهارتی نیز می شود.

این مقام مسئول گفت: این رویدادها همچنین فرصت را برای معرفی بنگاه های اقتصادی متعهد به مهارت آموزی فراهم می کند و موجب توسعه برند و گسترش بازار در سطح ملی و بین المللی می گردد.

گفتنی است، سازمان آموزش فنی و حرفه ای با باور به قدرت و توان مهارت کارگران در ایجاد تحول اقتصادی و ارتقای بهره وری، مسابقات ملی مهارت کارگران ایران را بر اساس استانداردهای بین المللی بصورت سالانه برگزار می نماید و از مشارکت بنگاههای اقتصادی در برگزاری دومین دوره مسابقات ملی مهارت کارگران استقبال می کند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان افزود: این مسابقات در رشته های گروه ماشین کاری صنعتی شامل (تراشکاری و فرزکاری CNC) ، گروه جوشکاری (SMAWو CO۲)، گروه مهندسی (طراحی قطعات صنعتی با نرم افزار  Solid Works  و Catia ، برنامه نویسی PLC، طراحی سازه ها با نرم افزار ETABS  و SAFE) از تاریخ ۱۸ تا ۲۰ مرداد ماه ۱۴۰۱ برگزار می گردد.

اخوان طبسی اظهار داشت: معرفی تیم و ثبت نام بصورت آنلاین از تاریخ ۱۲/۰۲/۱۴۰۲ لغایت ۲۵/۰۳/۱۴۰۲ و از طریق آدرس http://www.skills.irantvto.ir/news/wsc۰۲  انجام می شود و هیچگونه محدودیتی برای  معرفی تیم در رشته ها مسابقات برای هر بنگاه اقتصادی وجود ندارد. تیم ها بصورت یکنفره می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه