English

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

کشف بیش از ۱۷۰۰ نوع لوازم خانگی قاچاق در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف بیش از هزار و 700 نوع لوازم خانگی خارجی قاچاق به ارزش 7 میلیارد ریال در اصفهان خبر داد.

کشف بیش از 1700 نوع لوازم خانگی قاچاق در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ محمدرضا هاشمی فر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشراف اطلاعاتی خود از دپوی محموله ای از انواع لوازم خانگی خارجی قاچاق در بازرسی از یک انبار  هزار و 749 قلم انواع لوازم خانگی خارجی شامل  قهوه ساز برقی، پودرقهوه، قهوه جوش ، اجاق گاز مسافرتی ، صافی قهوه و فلاسک کوچک که همگی فاقد مدارک مثبته گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان مربوطه،  ارزش ریالی لوازم خانگی قاچاق مکشوفه در این عملیات را 7 میلیارد ریال برآورد کردند از دستگیری یک نفر در این رابطه و تحویل وی به مرجع قضائی خبر داد .

وی اظهار داشت:  شهروندان نقش مهم و اثر گذاری در انجام موفقیت آمیز مأموریت های مختلف پلیسی  دارند و به همین منظور از آنان می خواهیم تا  به منظور حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه هدفمند با عرضه کالاهای قاچاق ، همواره از خرید این گونه کالاها خودداری کرده  و موارد مشکوک را  از طریق تماس با مرکز  فوریت های پلیسی 110 به ماموران ما اطلاع دهند .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه