English

نیروهای مسلح بازوان توانمند نظام در برابر دشمنان

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن مقتدرانه در مقابل دشمنان ایستاده و اجازه عرض اندام به آن ها ندادند.

نیروهای مسلح بازوان توانمند نظام در برابر دشمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به عنوان بازوان توانمند انقلاب و رهبری یاد کرد و گفت: آن ها چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن مقتدرانه در مقابل دشمنان ایستاده و اجازه عرض اندام به آن ها ندادند. آیت الله "مصطفی علما در دیدار با فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح استان کرمانشاه که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس انجام شد، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس دورانی سراسر حماسه و خاطره بود که حقانیت انقلاب اسلامی به جهانیان ثابت و دشمنان این مرز و بوم پاسخی محکم و قاطع دریافت کردند.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام با تبعیت از امام راحل (ره) هشت سال تمام با همراهی ملت مقاوم کشور به نبرد با دشمنان پرداخته و در نهایت نیز آن ها را وادارا به شکست و تسلیم کردند.

آیت الله علما خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح نیز در دوران دفاع مقدس ایثارگرانه در میدان نبرد حضور یافتند و توانستند علی رغم محدودیت های فراوان درسی فراموش نشدنی به دشمنان بعثی دهند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه و با بیان اینکه مهمترین کار امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب تغییر فکر و نگرش بوده است، گفت: همین کار و تغییرات صورت گرفته باعث شده که دشمنان روی ما حساب دیگری بازکنند و ما را به عنوانت یک قدرت بزرگ قبول داشته باشند.

وی گفت: امروز جمهوری اسلامی صدها حاج قاسم سلیمانی دارد که مراقب و مواظب انقلاب هستند و تا این حاج قاسم ها هستند دشمنان نمی توانند خدشه ای به انقلاب و نظام وارد کنند.

آیت الله علما تصریح کرد: امروز مردم و جوانان این مرز و بوم با تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی و وارد کردن سبک اسلام به زندگی خود به خاری در چشم دشمنان انقلاب تبدیل شده و ان ها را از دست یابی به اهدافشان محروم کرده اند.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: یکی از وظایف مسئولان در حکومت و انقلاب اسلامی دادن امید به مردم است، آن هم نه امید بیهوده بلکه امید مبتنی بر واقعیت که بدانیم با تکیه بر دانش و توان خود می توانیم کشوری پویاتر و بهتر برای خود بسازیم.

وی با بیان اینکه تجربه نشان داده هر زمان به توانمندی خود متکی بوده ایم توانسته ایم کارهای خوبی انجام دهیم، گفت: امید بیهوده بستن به دشمنان تنها ما را از اهدافمان بازداشته و مانع پیشرفت و موفقیت هایمان می شود.

آیت الله علما در پایان خدمتگذاری به مردم را توفیقی بزرگ برای مسئولان دانست و گفت: همه ما باید تا جایی که امکان دارد به مردم خدمت کنیم چرا که ان ها شایسته بهترین خدمات هستند و در صحنه های مختلف به دفاع از انقلاب و نظام اسلامی پرداخته اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه