English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

کشف ۱۹۲۰ تُن خوراک دام احتکار شده در نجف آباد

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف هزار و 920 تُن خوراک دام احتکار شده به ارزش 250 میلیارد ریال از انباری در شهرستان نجف آباد خبر داد.

کشف 1920 تُن خوراک دام احتکار شده در نجف آباد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری بیان داشت: در پی نارضایتی مرغداران و دامداران شهرستان نجف‌آباد از کمبود سهمیه خوراک دام و طیور دولتی و از طرفی فراوانی این نهاده ها در بازار سیاه و عرضه آنها به نرخ‌ آزاد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با رصد هوشمندانه کالاهای ترخیص شده گمرکی و غیرگمرکی و انجام تحقیقات وسیع در خصوص دپوی کالا در انبارهای شهرستان سرانجام از نگهداری مقدار زیادی نهاده دامی دریک انبار مطلع و بلافاصله موضوع را دنبال کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: ماموران پس از هماهنگی های لازم با مقام قضائی به محل اعزام و دربازرسی از این مکان یک هزار و 920 تُن انواع خوراک دام شامل ذرت، کلزا و سویا را کشف کردند که در بررسی های صورت گرفته مشخص شد موجودی انبار در سامانه انبارهای اداره صنعت، معدن و تجارت ثبت نشده و هیچ گونه خروجی نیز به بازار نداشته است و حاکی از احتکار این مقدار خوراک دام بود.

سردار میرحیدری با بیان اینکه برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ارزش نهاده های دامی احتکار شده بالغ بر 250 میلیارد ریال است، گفت: با دستور مقام قضائی انبار مذکور پلمب و عامل اصلی این احتکار نیز به همراه پرونده به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه