English

با سرمایه گذاری شهرداری و اتاق بازرگانی اصفهان ؛

نمایشگاه بین المللی اصفهان آبان ماه سال جاری افتتاح می شود

مدیر پروژه نمایشگاه بین المللی اصفهان از افتتاح مرحله نخست پروژه نمایشگاه بین المللی اصفهان با 96 درصد سرمایه گذاری مشترک شهرداری و اتاق بازرگانی اصفهان در آبان ماه خبر داد.

نمایشگاه بین المللی اصفهان آبان ماه سال جاری افتتاح می شود

به گزارش خبر گزاری موج اصفهان،  آقایی در حاشیه بازدید اعضای هیات مدیره انجمن ها، تشکل ها و مدیران اتاق بازرگانی اصفهان از این پروژه در حال ساخت نمایشگاهی گفت: سایت اصلی این پروژه 48 هکتاری در دو مرحله در نظر گرفته شده که در مرحله نخست سالن امیرکبیربا ظرفیت 780 پارک خودرو در پارکینگ های جنوبی و غربی و سرویس های بهداشتی مجهز و در مرحله دوم ساختمان های الکتریکال و مکانیکال احداث می شود.

وی افزود: مرحله نخست این پروژه در زمینی به وسعت 18 هکتار بنا شده که 15 هزار متر مربع آن به سالن امیرکبیر اختصاص دارد.

مدیر پروژه نمایشگاه بین المللی اصفهان تصریح کرد: سالن امیرکبیر در سه سالن مجزا با 7 هزار و 800 مترمربع فضای مفید نمایشگاهی تعبیه شده که این رقم  دو برابر فضای کنونی نمایشگاه در پل شهرستان اصفهان است.

آقایی ادامه داد: 32 هزار مترمربع فضای باز نمایشگاهی نیز در اطراف سالن امیرکبیر با نصب پایه های روشنایی و با قابلیت های خاص پیش بینی شده است.

وی معماری ایرانی – اسلامی عهد صفویه را از ویژگی های منحصر به فرد به کار برده شده در سالن نمایشگاهی و ساختمان های پیرامون عنوان کرد و ادامه داد: 120 گونه گیاهی نیز برای فضای سبز نمایشگاه در نظر گرفته شده که از اواخر شهریورماه کاشت این گونه ها آغاز می شود.

رئیس تشریفات نمایشگاه بین المللی اصفهان نیز گفت:این پروژه حاصل سرمایه گذاری دو سهامدار بزرگ شهرداری و اتاق بازرگانی اصفهان است.

ایمان بازیگران بیان کرد: این پروژه را از نظر فضاسازی و امکانات به روز در کشور، حایز رتبه اول دانست نمایشگاه اصفهانکه در سطح منطقه نیز پروژه ای بی نظیر به شمار می رود.

شایان ذکر است؛ بر اساس هدف ‌گذاری‌های انجام شده، فاز دوم نمایشگاه بین‌المللی بزرگ اصفهان تا سال ۱۴۰۱ به پایان می رسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه