English

شهردار اصفهان خبر داد:

افتتاح ۵ طرح بزرگ عمرانی در شهر اصفهان در سال ۹۹

شهردار اصفهان از افتتاح 5 طرح بزرگ عمرانی در شهر اصفهان در سال 99 خبر داد.

افتتاح 5 طرح بزرگ عمرانی در شهر اصفهان در سال 99

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، قدرت اله نوروزی در یازدهمین برنامه "هر یکشنبه، یک افتتاح" از بهره برداری5 طرح بزرگ عمرانی شهر اصفهان در سال جاری خبر داد و گفت: بهره برداری از سالن اجلاس سران که ساخت آن در سال 90 آغاز شد، امسال کلید خواهد خورد.

وی با اعلام این خبر که امسال 5 پروژه بزرگ را در شهر اصفهان افتتاح می کنیم، تصریح کرد: در همین یکشنبه ها سالن اجلاس که سابقه آن برای همه روشن است، بهره برداری می شود. این طرح سال 90 آغاز شد و قرار بود سال بعد افتتاح شود. 

شهردار اصفهان افزود: قرار بود دولت برای ساخت این سالن، صد میلیارد تومان کمک کند اما شهرداری اصفهان فقط در سال گذشته 400 میلیارد تومان در این طرح هزینه کرد و امسال هم باید برای تکمیل 300 میلیارد تومان هزینه کند و در مجموع، هزینه های انجام شده برای طرح 750 میلیارد تومان است. 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه امسال سالن اجلاس سران، نمایشگاه بین المللی، جاده فرزانگان و ... بهره برداری می شود، گفت: البته جاده فرزانگان در اختیار مردم قرار گرفته و در فرصتی افتتاح رسمی خواهد شد.

نوروزی بیان کرد: سالن گلستان شهدا که آرزوی چهل ساله مردم بوده در همین سال افتتاح می شود و این ها افتتاح پروژه های زمین مانده دوره های قبلی است.

افتتاح

اجرای دوازدهمین ایستگاه مترو در خط 2 در اصفهان

نوروزی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی دوازدهمین ایستگاه مترو در خط دوم از شانزده ایستگاه شروع شد، اظهار کرد: شاید برخی برنمی تابند که در این شهر هر روز و هر هفته شاهد تحول و گام بزرگ رو به جلو باشیم و می خواهند این همه خدمت را تیره و تار کنند. 

وی ادامه داد: مردم شاهد هستند که در سه سال گذشته فقط در یک پروژه بزرگ (خط دوم مترو) بیش از دو هزار میلیارد تومان هزینه شده است.  

شهردار اصفهان تصریح کرد: با اینکه بیش از دو سال است کار خط دوم مترو آغاز شده است اما ساخت دوازدهمین ایستگاه مترو شروع شده است؛ مردم حافظه قوی دارند و به یاد می آورند که خط دیگری با 21 ایستگاه ساخته شد و 18 سال به طول کشید و دو ایستگاه آن هم در این سه سال تکمیل شد. 

وی اظهار کرد: کسانی که سابقه اقدامات عمرانی دارند در بازدید از طرح های اصفهان اذعان دارند که انقلاب عمرانی در این شهر به دست فرزندان اصفهان، در حال رقم خوردن است.

نوروزی افزود: ای کاش فرصتی بود تا مردم می توانستند سفری به زیرزمین از دارک تا سایر ایستگاه های خط دوم مترو داشته باشند و می دیدند هزار نفر از جوانان این شهر از صبح تا شب و از شب تا صبح کار می کنند.     

تعطیلی مراسم افتتاحیه های شهرداری به حرمت ماه محرم

وی اظهار کرد: اگر می بینید شهرداری اصفهان، در جذب بودجه وضعیت بسیار مناسبی داشته نتیجه تلاش فرزندان شما بوده است که امیدوارم تا پایان سال هر یکشنبه شاهد افتتاح باشیم چراکه افتتاح یعنی عرضه یک خدمت جدید به مردم تا زمینه مناسب شور و نشاط مردم و کاهش آسیب های اجتماعی فراهم شود.

شهردار اصفهان تصریح کرد: افتتاح ها، نتیجه اشتغال ایجاد شده و دستاورد کسانی است که سال ها و ماه ها تلاش کرده اند. 

وی تصریح کرد: به حرمت ماه محرم در این ماه افتتاحیه ها تعطیل می شود اما این افتتاح ها در ماه های دیگر عملیاتی می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه