English

بازیگر لرستانی سینمای ایران در گفت‌و‌گوی اختصاصی با موج:

برنامه ام در شرایط کنونی، کمک به مردم سیل زده لرستان و خوزستان است

شهره لرستانی به خبرنگار موج، گفت: تاکنون 150 میلیارد ریال برای کمک به سیل زدگان لرستان و خوزستان از طریق گروه صنعتی گلرنگ تامین کرده ایم.

برنامه ام در شرایط کنونی، کمک به مردم سیل زده لرستان و خوزستان است

شهره لرستانی نویسنده، کارگردان و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری موج لرستان، گفت: به عنوان یک لرستانی وظیفه داشتم که در کنار مردم سیل زده شهر و دیارم باشم اما این همراهی تنها معطوف به لرستان نیست و صبح فردا عازم خوزستان خواهم شد.

لرستانی افزود: تنها سرمایه من در این دنیا دوستان خوبی است که همواره الطافشان راهگشا بوده، خانم عاطفه موسوی مدیر روابط عمومی گروه صنعتی گلرنگ نیز جزو دوستانی است که همیشه در امور خیر پیش قدم هستند، لذا چند روز پیش خبر دادند که دکتر مهدی فضلی مدیرعامل هلدینگ گلرنگ قصد دارند تا مبلغ 150 میلیارد ریال جهت کمک به مردم مناطق سیل زده استان‌های لرستان و خوزستان پرداخت کنند که جا دارد از نیک اندیشی جناب آقای فضلی، خانم موسوی و مجموعه عظیم گلرنگ تقدیر و تشکر کنم.

15 میلیارد تومان میان مردم سیل زده لرستان و خوزستان تقسیم می شود

این بازیگر سینمای ایران، تصریح کرد: گروه صنعتی گلرنگ تاکنون 150 میلیارد ریال معادل  پانزده میلیارد تومان تامین اعتبار کرده که نیمی از این میزان، به هم استانی های عزیزم در لرستان اختصاص خواهد یافت و مابقی تقدیم مردم شریف و سیل زده خوزستان خواهد شد.

هدف، کمک به مردم سیل زده است

لرستانی تاکید کرد: من یک هنرمند مستقل هستم و به هیچ نهاد یا ارگانی وابستگی ندارم. تنها برنامه ام در شرایط کنونی تامین مایحتاج و نیازهای مردم سیل زده با استفاده از نام و نشانی است که به واسطه زحمات چندین ساله و عنایت همیشگی مردم به دست آورده ام، لذا قصد کرده ام همین اعتبار مردمی را در راه خدمت به هم‌نوعان و هم استانی ها و هموطنانم خرج کنم.

تجربه کمک رسانی به زلزله زدگان بم را دارم

وی افزود: البته این تجربه اول نیست و در زلزله بم، زمانی که در موسسه هنرمندان پیشکسوت بودم هم خیل کمک های مردمی جذب شد و به مناطق زلزله زده ارسال شد.

از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد

شهره لرستانی گفت: امیدوارم برنامه ریزی ها به گونه ای رقم بخورد که مشکلات مردم سیل زده برطرف شده و شرایط عادی در استان های درگیر برقرار شود. به هر حال من هم مثل خیلی از مردم کشورمان از این حادثه تلخ و ویرانگر ناراحتم و هر چه در توان داشته ام را به‌کار گرفته ام تا گوشه ای از این بار بزرگ را به سر منزل مقصود رسانده باشم.

گفتنی است شهره لرستانی نویسنده، کارگردان و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، از چندی پیش در راس هیاتی وارد لرستان شد و از مناطق سیل زده به ویژه شهرستان پلدختر دیدن کرد و تا ساعاتی دیگر، عازم استان خوزستان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی