English

دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کردستان:

سال گذشته موارد نادری از ضد ارزش ها در مراسمات نوروزی وجود داشت

دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کردستان اظهار داشت: براساس تجربه سال گذشته در مراسم‌های نوروز فقط موارد نادری از ضدارزش‌ها وجود داشت که قابل مدیریت است.

سال گذشته موارد نادری از ضد ارزش ها در مراسمات نوروزی وجود داشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، اکبر جوهری در جلسه استانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان به جشن‌های نوروزی در استان اشاره کرد و اظهار داشت: حتما باید مراسمات شاد باشد.

دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کردستان افزود: براساس تجربه سال گذشته در مراسمات نوروز فقط موارد نادری از ضدارزش‌ها وجود داشت که قابل مدیریت است.

جوهری ادامه داد: این نوع مراسم‌ها متعلق به حاکمیت، نظام و مردم است بنابراین اگر برخی افراد خواستند از این مراسم‌ها به شکلی سوءاستفاده کنند نباید آن را به کل مردم تعمیم بدهیم بلکه باید آن را به نفع مردم و نظام مدیریت کنیم.

دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود، صیانت و حفظ بیت‌المال را مهم‌ترین مسئله امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و گفت: عده‌ای معتقد هستند که دولت گدا نیست و به اراضی ملی دست‌اندازی می‌کنند که این دیدگاه غلطی است.

وی افزود: متاسفانه افراد سودجویی که به دنبال تصرف اراضی دولتی هستند در مرز بی‌قانونی حرکت می‌کنند و هر جایی که قانون نباشد در آنجا حرکت می‌کنند.

دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کردستان گفت: افرادی که به اموال و اراضی ملی دست‌اندازی می‌کنند با سندسازی‌های جعلی با تقلب و .... از زیر نظر نظارت‌ها به سلامت عبور می‌کنند پس این وظیفه دستگاه‌های متولی است که با حساسیت ویژه‌ای موارد را رصد کنند.

وی به شرایط بد اقتصادی و معیشتی مردم اشاره کرد و گفت: هر چند دشمن در حال دشمنی کردن است اما برخی از مسایل در حوزه اقتصادی کشور توسط خودی‌های ناخودی شکل می‌گیرد که هزاران بار بدتر از دشمن ضربه می‌زنند.

جوهری در بخش دیگری از سخنانش به برخی بداخلاقی‌ها در حوزه رسانه و فضای مجازی اشاره کرد و عنوان کرد: این موارد قابل پیگیری است و مدیران می‌توانند برای برخورد با چنین مواردی به دستگاه قضا شکایت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی