English

اکبرجوهری:

خبرنگار نمی بایست برداشت خود را از صحبت های افراد منعکس کند/استاندار مدیری صاحب فکر و سالم است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان بیان نمود :بارها تاکید کرده ام که رسانه ها وظیفه خطیر و امانت گونه ایی در خصوص اطلاع رسانی و انعکاس نظرات مسئولین به مردم را دارند، و این موید آن است که خبرنگار نمی بایست برداشت خود را از صحبت های افراد منعکس کند ،بلکه می بایستی نظرات وحرف های مسئولین و یا هر کسی که دلسوز مردم است را عیناً بیان دارد.

خبرنگار نمی بایست برداشت خود را از صحبت های افراد منعکس کند/استاندار مدیری صاحب فکر و سالم است

به گزارش خبرگزاری موج کردستان  نقل قولی از آقای اکبر جوهری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان در خبر گزاری مهر کردستان در تاریخ دوشنبه ۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۷ درج شده بود که ایشان در مجمع سالیانه هیئت بوکس استان کردستان در بخشی از گفته هایشان اشاره نموده بودند که(( در تمام سیستم مدیریتی استان مدیران ما خوب حرف می زنند اما عملکرد خوبی ندارند و به همین دلیل مردم بی اعتماد می شوند))؛ اما در مصاحبه ی دیگری از ایشان در خبرگزاری موج به تاریخ ۱۲ مهر ماه ۱۳۹۶ و نیز در سایر مصاحبه ها علیرغم مطرح بودن ایشان به عنوان یکی از گزینه های استانداری کردستان وی حمایت قاطع خویش را از دولت و استاندار کردستان در چهار چوب قوانین و مقررات اعلام نموده بودند لذا برای روشن شدن این شبهه، خبرنگار خبرگزاری موج کردستان با ایشان گفتگوی کوتاهی را در این خصوص انجام داد که ماحصل آن را به استحضار می رساند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان بیان نمود :بارها تاکید کرده ام که رسانه ها وظیفه  خطیر و امانت گونه ایی در خصوص اطلاع رسانی و انعکاس نظرات مسئولین به مردم را دارند، و این موید آن است که خبرنگار نمی بایست برداشت خود را از صحبت های افراد منعکس کند ،بلکه می بایستی نظرات وحرفهای مسئولین و یا هر کسی که دلسوز مردم است را عینا بیان دارد.

جوهری اظهار داشت :در صحبت های آن روز این جمله را بیان نمودم که (( مدیران بیشتر عمل گرا باشند تا فقط قول بدهند و حرف بزنند )) و فرقی ندارد که این مدیر در کردستان یا جای دیگر از ایران اسلامی باشد، هر مدیری در هر جایگاهی اگر کار نکند قطعا و یقینا به اعتماد نظام و مردم خیانت نموده است.

وی اذعان داشت :به آقای مرادنیا ارادت دارم، ایشان بسیار سالم، خوش فکر، توانمند و با انگیزه است و فاکتوری که باعث می شود حمایت دستگاه قضا از ایشان دو چندان شود، بومی بودن این مدیر صاحب فکر است که دغدغه ی توسعه کردستان را دارد.

این مقام مسئول افزود: بعضی از افراد و رسانه ها، صحبتهای مرا متوجه استاندار کردستان میدانستند و با شانتاژ و صحبتهای به دور از اخلاق حرفه ای سعی در نشان دادن اختلاف درمیان خدمتگزاران به مردم را داشتند.

جوهری در پایان گفت: دستگاه قضا در چهار چوب قوانین جمهوری اسلامی ایران  و نص صریح قانون اساسی، مدیریت عالی اجرایی استان را در جهت پیشرفت، توسعه و آبادانی  کردستان یاری می نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه