English

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خبر داد:

توسعه و اصلاح بیش از ۴۷ کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر قم

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان از توسعه و اصلاح بیش از 47 کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر قم در سال گذشته خبر داد.

توسعه و اصلاح بیش از 47 کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر قم
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، مهدی نظرزاده به ارائه گزارشی از عملکرد معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب آبفای استان در سال گذشته پرداخت و با اشاره به وجود 240 کیلومتر شبکه فرسوده فاضلاب در قم اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سال 1402 بیش از 27 کیلومتر از این شبکه اصلاح و بهسازی شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود 42 درصد از شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار دارد، به هزینه‌های سنگین اجرای شبکه‌های فاضلاب اشاره کرد و گفت: سال گذشته توانستیم علی‌رغم محدودیت منابع مالی 20 کیلومتر شبکه فاضلاب شهر را توسعه دهیم که این میزان بیش از 300 درصد بیش از پیش‌بینی‌ها بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب قم در ادامه از رسیدگی به 137 حادثه در شبکه فاضلاب خبر داد و خاطرنشان کرد: اکیپ‌های شرکت آب و فاضلاب در میانگین زمانی 18 دقیقه خود را به محل حادثه رسانده و نسبت به رفع حادثه اقدام کرده‌اند.

وی تعداد حادثه در انشعابات فاضلاب را نیز در سال گذشته هزار و 723 مورد اعلام کرد و ابراز داشت: در سال 1402 بیش از 480 کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر شستشو و 67 کیلومتر شبکه نیز به منظور عیب‌یابی احتمالی و رفع آن ویدئو متری صورت گرفت.

نظرزاده در ادامه با اشاره به انجام مقدمات انعقاد قرارداد سرمایه‌گذاری با بخش خصوصی در زمینه توسعه شبکه و تأسیسات فاضلاب قم در سال گذشته و امضا آن با حضور رئیس‌جمهور در فروردین‌ماه اظهار داشت: امیدواریم در سال جاری شاهد رشد شاخص‌های حوزه فاضلاب در شهر قم باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه