English

تعویض چهار هزار و ۱۹۴ کنتور آب در استان مرکزی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: چهار هزار و ۱۹۷ کنتور خراب مشترکان آب این استان با هدف مدیریت مصرف در سال جاری تعویض شد.

تعویض چهار هزار و ۱۹۴ کنتور آب در استان مرکزی
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، «حشمت‌اله عباسی» روز دوشنبه در گفت و گویی افزود: ساماندهی کنتورهای خراب، رفع فرسودگی و جمع آوری انشعابات غیرمجاز از جمله اهداف کلان شرکت آب و فاضلاب مرکزی برای جلوگیری از هدر رفت آب است.

وی بیان کرد: قدمت، نوع و جنس کنتور، شرایط آب و هوایی، نحوه نگهداری و برخی عوامل دیگر از جمله صدمه دیدن کنتور، تأثیر مستقیم برعمر مفید کنتور دارد، بنابراین در هر دوره از قرائت، تعداد جدیدی از کنتورهای مشترکان به فهرست فرسوده‌ها افزوده می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: علاوه بر اتمام عمر مفید، قرار گرفتن کنتور در شرایط نامساعد و آسیب فیزیکی از جمله عوامل آسیب‌زا به کنتورهای آب است که مشترکان باید از نگهداری کنتورها در چنین وضعیتی اجتناب کنند.

عباسی افزود: با توجه به محاسبه آب‌بهای مصرفی براساس عملکرد کنتور، در صورت معیوب نبودن کنتور اطلاعات و آمار دقیق‌تری از آب مصرفی مشترکان دریافت و این فرایند به توزیع آب بر حسب نیاز جامعه هدف، کمک می‌کند.

وی بیان کرد: مشترکان هم استانی می‌توانند با تماس با سامانه ۱۲۲ حوادثی از جمله شکستگی لوله داخل کوچه، خیابان و معابر، ترکیدگی کنتور، نشتی از کنتور، خرابی فلکه از کنتور، شکستگی لوله بین محفظه و کنتور، شکستگی لوله بین کنتور و فلکه، نشتی از شیرخط و شیر آتش نشانی، قطع آب، افت فشار موردی و حوادث مربوط به فاضلاب را پیگیری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه