English

عباس شمس‌الهی:

۲۴۵ درصد از اهداف کمی مصوب شرکت گاز ایلام در حوزه نصب انشعابات محقق شد

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از تحقق ۲۴۵ درصدی اهداف کمی مصوب این شرکت در زمینه نصب انشعابات جدید در مناطق شهری، روستایی و صنایع استان در سال‌جاری خبر داد و گفت: شرکت گاز استان در زمینه‌های مختلف گازرسانی تلاش خود را دو چندان کرده تا عدالت در توزیع متوازن امکانات در مناطق شهری و روستایی برقرار شود.

۲۴۵ درصد از اهداف کمی مصوب شرکت گاز ایلام در حوزه نصب انشعابات محقق شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، عباس شمس‌اللهی افزود: در سال‌جاری در حوزه نصب انشعابات(علمک) شهری، نصب تعداد ۱۴۰۰ مورد برای شرکت گاز استان ایلام مصوب و ابلاغ شده بود که خوشبختانه با تلاش جهادی همکاران در شرکت گاز استان، ۳ هزارو ۹۹ انشعاب در مناطق مختلف شهری استان نصب شد که تحقق ۲۲۱ درصدی اهداف کمی نسبت به تعداد مصوب ابلاغی را در این حوزه نشان می‌دهد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه در سال‌جاری در حوزه نصب انشعابات صنعتی در استان، تعداد ۵۰ مورد مصوب و ابلاغ شده است، اظهار داشت: در این راستا تعداد ۱۰۸ مورد انشعاب جدید برای واحدهای صنعتی در اقصی‌نقاط استان اجرا و نصب شده است که نشان می‌دهد عملکرد شرکت گاز استان نسبت به اهداف مصوب، ۲۱۶ درصد محقق شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: برای نصب انشعابات جدید در حوزه روستایی استان نیز، تعداد یکهزار انشعاب مصوب و ابلاغی از سوی شرکت ملّی گاز بوده‌است که در این راستا با نصب ۳ هزارو ۴۱ انشعاب در مناطق روستایی استان، عملکرد شرکت گاز استان از تحقق ۳۰۰ درصدی اهداف کمی نسبت به برنامه مصوب خبر می دهد.

شمس‌اللهی با بیان اینکه شرکت گاز استان ایلام با تلاش و کوشش قابل تقدیر در حال خدمت رسانی به آحاد مختلف جامعه و محرومیت زدایی است، خاطرنشان کرد: گازرسانی به مناطق محروم از مولفه‌های اصلی توسعه پایدار روستایی است و روند پروژه‌های گازرسانی به ۲ درصد جمعیت باقیمانده روستایی استان که از مناطق کمتر توسعه یافته و صعب العبور می‌باشند، در سال آینده بسته خواهد شد.

وی به گازرسانی به مناطق محروم استان اشاره کرد و گفت: به منظور محرومیت‌زدایی از مناطق کمتر توسعه یافته روستایی استان و توزیع عادلانه امکانات در همه مناطق و همچنین خدمات‌دهی به صنایع موجود و توسعه و گسترش صنایع جدید در جهت ایجاد اشتغال پایدار، اقدامات قابل قبولی توسط شرکت گاز استان ایلام انجام شده است که برای جامعه هدف قابل لمس است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه