English

عباس شمس‌الهی:

شرکت گاز ایلام بیش از ۱ هزارو ۷۰۰ اشتراک رایگان به مددجویان نهادهای حمایتی واگذار کرد

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از واگذاری ۱ هزارو ۷۳۱ مورد اشتراک رایگان گاز به مددجویان تحت پوشش کمیته‌امداد، بهزیستی، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان در نقاط مختلف شهری و روستایی این استان در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

شرکت گاز ایلام بیش از ۱ هزارو ۷۰۰ اشتراک رایگان به مددجویان نهادهای حمایتی واگذار کرد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، عباس شمس‌اللهی با اشاره به اینکه این اقدام شرکت گاز در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به نیازمندان در اقصی نقاط شهری و روستایی ایلام انجام شده است، افزود: در مجموع یکهزارو ۷۳۱ اشتراک رایگان به مددجویان کمیته امداد، بهزیستی، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان در نقاط شهری و روستایی استان به صورت رایگان واگذار شده است.

وی اظهار داشت: برای واگذاری اشتراک رایگان به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد حضرت امام (ره)، بهزیستی، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ ۳ میلیارد و ۶۹۲ میلیون و ۶۹۷ هزار و ۳۲۰ ریال از پرداخت هزینه اشتراک‌پذیری معاف و دارای اشتراک رایگان شده اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام به معافیت از پرداخت گازبهای مشترکین تحت پوشش نهادهای حمایتی اشاره کرد و گفت: مبلغ ۲۹ میلیارد و ۱۹۷ میلیون ۷۶۷ هزارو ۹۱۰ ریال بخشودگی هزینه گازبها برای مشترکین تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی استان در سال‌جاری منظور شده‌است.

شمس‌اللهی تصریح کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون برای مدارس، مساجد و سایر مراکز قانونی دارای معافیت قانونی نیز، مبلغ یک میلیاردو ۱۱۱ میلیون ۴۰۰ هزارو ۱۶۵ ریال مشمولیت معافیت از پرداخت هزینه گازبها اعمال شده است.

شمس‌اللهی خاطرنشان کرد: این شرکت در راستای انجام وظایف قانونی و مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به رفع محرومیت‌های استان و طبق مواد ۸۰/ج/۲ و ۸۸/ث/۵ قانون برنامه ششم توسعه کشور، این مهم را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات و فعالیت‌های این مجموعه در راستای توسعه متوازن نعمت گاز در جامعه به ویژه افراد کمتر برخوردار است، گفت: مددجویان نهادهای حمایتی که تاکنون از امتیاز و انشعاب گاز بهره‌مند نشده‌اند، می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از نهاد مربوطه و ارائه آن به شرکت گاز صرفاّ یکبار از امتیاز کنتور و اشتراک رایگان گاز استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه