English

مدیرعامل آبفای استان اصفهان :

نوسازی شبکه فاضلاب اصفهان به روش نوین CIPP به مرحله نهایی رسیده است

مدیرعامل آبفای استان اصفهان گفت:بومی سازی دانش بازسازی و نوسازی شبکه فاضلاب به روش نوین CIPP به مرحله نهایی رسیده است.

نوسازی شبکه فاضلاب اصفهان به روش نوین CIPP به مرحله نهایی رسیده است
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، حسین اکبریان در نشست تخصصی بومی سازی عملیات بازسازی شبکه های جمع آوری فاضلاب و انتقال تجارب اعلام کرد: بومی سازی دانش بازسازی و نوسازی شبکه فاضلاب به روش نوین CIPP به مرحله نهایی رسیده استبومی سازی دانش بازسازی و نوسازی شبکه فاضلاب به روش نوین CIPP به مرحله نهایی رسیده است

وی از اجرای ۱۰۰ متر نوسازی شبکه فاضلاب در اصفهان به روش نوین بدون ترانشه به روش CIPP و همچنین ازمرحله نهایی بومی سازی دانش بازسازی و نوسازی شبکه فاضلاب به روش نوین CIPP خبر داد.

حسین اکبریان گفت:۹ هزار کیلومتر طول شبکه جمع آوری فاضلاب در استان اصفهان است که بالغ بر ۴ هزارکیلومتر آن در شهر اصفهان قرار دارد.

وی افزود: قدمت بالای شبکه فاضلاب در استان اصفهان باعث شده که از سال های 1375 تاکنون به صورت متناوب شاهد حوادث شبکه فاضلاب باشیم، بطوریکه هم اکنون۳۰۰ کیلومتر از ۴ هزار کیلومتر شبکه فاضلاب اصفهان نیازبه اصلاح و بازسازی دارد، این درحالیست که ۳۰ الی ۴۰ کیلومتر آن فوق بحرانی است و باید در اسرع وقت مورد بازسازی و نوسازی قرار گیرد.

این مقام مسئول به استفاده از روش نوین در خصوص بازسازی شبکه فاضلاب در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: از سال 1391 اصلاح و بازسازی شبکه فاضلاب با استفاده از فاینانس خارجی به روش نوین عملیاتی شد و ۱۰ کیلومتر شبکه اصلی به روش نوین بازسازی شد.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان با بیان اینکه هم اکنون با کمک شرکت های دانش بنیان، نوسازی شبکه فاضلاب در استان اصفهان عملیاتی شده است تصریح کرد: استان اصفهان توانسته با کمک شرکت های دانش بنیان، نوسازی شبکه فاضلاب بدون ترانشه و به روش cipp و نوسازی منهول ها به روش نوین را در دستور کار خود قرار دهد.

اکبریان گفت: انتظار می رود که آبفای استان اصفهان در استفاده از فاز دوم فاینانس خارجی مورد حمایت قرار گیرد، تا بتوان از این طریق سریع تر شبکه فرسوده فاضلاب استان اصفهان نوسازی و بازسازی شود.

وی از ایجاد سامانه دبی سنجی و باران سنجی در اصفهان خبر داد و گفت: در اصفهان با کمک سامانه دبی و باران سنجی وقوع حوادث شبکه فاضلاب کاهش یافته، این در حالیست که ویدیو متری شبکه فاضلاب در اصفهان نیز در جلوگیری از وقوع حوادث  در استان اصفهان بسیار موثر است.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان همچنین از انجام عملیات  GIS بر روی شبکه فاضلاب استان اصفهان خبر داد و تصریح کرد: از ۹ هزار کیلومتر شبکه فاضلاب استان اصفهان نقشه های ۸ هزار و ۳۰۰ متر آن بصورت GIs موجود است که این امر نیز در مهار به موقع حوادث فاضلاب موثر می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه