English

مدیرعامل آبفای استان اصفهان:

ویدئومتری ۱۵۰ کیلومتر از شبکه های فاضلاب شهر اصفهان، شاهین شهر و خمینی شهر انجام شد

عملیات ویدئومتری شبکه های فاضلابِ در مدار بهره برداری مناطقی از شهر اصفهان، شاهین شهر و خمینی شهر به طول 150 کیلومتر انجام و اطلاعات عملیات برداشت شده طبق استاندارد جهانی WRC در سامانه دیده بان شرکت مهندسی آبفای کشور بارگذاری شد.

ویدئومتری 150 کیلومتر از شبکه های فاضلاب شهر اصفهان، شاهین شهر و خمینی شهر انجام شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، عملیات ویدئومتری شبکه های فاضلابِ در مدار بهره برداری مناطقی از شهر اصفهان، شاهین شهر و خمینی شهر به طول ۱۵۰ کیلومتر انجام و اطلاعات عملیات برداشت شده طبق استاندارد جهانی WRC در سامانه دیده بان شرکت مهندسی آبفای کشور بارگذاری شد.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان با بیان اینکه این عملیات بر روی شبکه های فاضلاب تا قطر ۴۰۰ میلیمتر صورت گرفته است، گفت: آبفای اصفهان جز اولین شرکت ها در سطح کشور است که اطلاعات ویدئومتری فاضلاب را برداشت و در این سامانه بارگذاری نموده است.

حسین اکبریان خاطر نشان ساخت: با انجام عملیات فوق و بررسی اطلاعات وارد شده در این سامانه می توان نسبت به تجزیه و تحلیل داده ها اقدام کرد و شبکه های فرسوده ای که رتبه سازه ای آنها نسبت به نُرم استاندارد بالاتر است را جهت تعمیرات و اصلاح در دستور کار قرار داد تا از هرگونه حادثه ناگوار جلوگیری به عمل آید.

وی احداث، نگه داری و بهره برداری از شبکه های فاضلاب به خصوص در کلان شهر ها را یکی از موضوعات مهم مدیریت شهری عنوان کرد و افزود: آنچه ذهن مسئولین را به خود مشغول نموده بروز نقص های فراوان در این شبکه هاست که موجب تحمیل هزینه های زیادی برای ترمیم و بازسازی این خطوط می شود و انجام ویدئومتری فاضلاب این مشکل را تا حد زیادی حل خواهد کرد.

مدیر عامل آبفای استان اصفهان افزایش عمرشبکه ها و فرسودگی آنها را عامل اصلی بروز مشکلات در شبکه های فاضلاب اصفهان دانست و گفت: خسارت های وارده، هزینه بسیار بالایی را به شرکت تحمیل می کند و استفاده از تکنولوژی روز دنیا در جهت مدیریت صحیح و سریع بر تأسیسات، کاهش هزینه ها، افزایش رفاه و آسایش اجتماعی جوامع شهری را به دنبال دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه