English

معرفی هتل گاردنیا کیش

با توجه به شرایط گردشگری در جزیره کیش و جذب سرمایه ‌ها به ‌جرات می ‌توان گفت بهترین هتل ‌های ایرانی در جزیره کیش ساخته شده‌اند؛ یکی از آن‌ها هتل گاردنیا کیش است.

معرفی هتل گاردنیا کیش

به گزارش خبرگزاری موج، کیش یکی از مقاصد شناخته‌شده گردشگری ایران است. این جزیره به‌سبب زمینه‌های گردشگری بسیار زیادی که دارد، سرمایه‌های بسیاری را جذب کرده و همین باعث افزایش بیش‌ازپیش امکانات و خدمات آن برای مسافران شده است. به‌جز خدمات و امکانات این جزیره، کیش همیشه درصدر پرترددترین شهرهای ایران ازنظر ورود و خروج گردشگر بوده است. دلیل این ویژگی هم، چیزی جز بناها، مکان‌های تاریخی و دریای نیلگون خلیج‌فارس نیست. در این مطلب قصد معرفی مکان‌های دیدنی جزیره و بررسی هتل های کیش را داریم. درادامه با ما همراه باشید تا درصورت رضایت شما از هتل، متوجه نحوه رزرو هتل کیش https://www.alibaba.ir/hotel/ir-kish از علی بابا شوید.

مکان ‌های دیدنی کیش

طبیعتا اولین جاذبه گردشگری که پس از نام جزیره به ذهن هر فردی می‌رسد، دریا و ساحل است. اما کیش جز دریا و ساحل، بنا‌های دیدنی باستانی و مراکز تفریحی و تجاری بسیاری دارد که می‌توانند به سفر شما رنگ‌وبوی دیگری ببخشند.

نخلستان

نخلستاننخلستان

 

شاید همه شما عکس طلوع و غروب خورشید همراه با نخل و آن فضای دلنشین و زیبا را دیده باشید. اگر دوست دارید یکی از این‌ها را خودتان ببینید یا حتی عکسی از آن بگیرید، حتما سری به نخلستان‌های کیش بزنید. پس از طرح توسعه نخلستان‌ها دو کشتزار بسیار بزرگ در دو جهت شرق و غرب کیش به‌وجود آمد. نخلستان غربی به غروب و نخلستان شرقی به طلوع معروف شد. کم‌تر کسی را می‌توان دید که علاقه‌ای به استراحت زیر درخت نخل و تماشای منظره زیبای دریا نداشته باشد. به‌همین دلیل پیشنهاد می‌کنم اگر به کیش سفر کردید، تماشای این مناظر را از دست ندهید. برای سفر به هرجای ایران با خرید اینترنتی بلیط اتوبوس از علی بابا به راحتی سفر کنید.

باغ پرندگان

درست است که در اغلب شهرهای دیدنی ایران باغ پرندگان به‌چشم می‌خورد؛ اما باغ پرندگان جزیره کیش مجموعه کم نظیری است که ارزش یک‌بار دیدن را دارد. در این باغ هزاران گونه پرنده و گیاه رشد کرده‌اند که مطمئنا پس از بازدید از آن‌جا حس گشت‌‌وگذار در جنگل را پیدا می‌کنید. این باغ از دو قسمت تشکیل شده است. قسمت قفس پرندگان، اول مسیر ورود به باغ قرار گرفته که در هر قفس، پرندگان هم‌نوع وجود دارند. روی قفس آن‌ها اطلاعات کاملی از شرایط اقلیمی، خانواده، غذا، و... نوشته شده است. بعد از عبور از این قسمت به مجموعه پرواز آزاد باغ می‌رسید. در این مجموعه تعدادی پرنده به‌صورت آزاد روی درخت‌ها حضور دارند و پرواز می‌کنند. وسعت آن‌جا 10 هکتار است. در مرکز منطقه پرواز آزاد، برکه مصنوعی ساخته شده که پرندگانی مثل فلامینگو و... در آن زندگی می‌کنند. یکی از خصیصه‌های جالب باغ پرندگان کیش، وجود تمساح گاندو و آهو‌ است؛ آن‌ها هم قفسی ندارند و در محوطه باغ به‌صورت کنترل شده، پرسه می‌زنند. کنار باغ پرندگان، دلفیناریوم کیش است که حتما آوازه آن را شنیده‌اید.

باغ‌راه ایرانی

مجموعه باغ‌راه ایرانی، تماشای تاریخ و هنر ایران زمین در چند مسیر است. یکی از بهترین مکان‌های گردشگری که توسط توسعه دهنگان این صنعت در کیش ساخته شد، همین باغ‌راه ایرانی به‌حساب می‌آید. این باغ‌راه با هدف نمایش هنر و تاریخ کهن ایران و همراه ماکت‌هایی از آثار تاریخی ایران ساخته شده که توسط هنرمندان ایرانی خلق شده‌اند. در این باغ با استفاده از فضاسازی همراه با گل و گیاه، دیوارنویسی و آب‌نما فضای دلنشینی را به‌وجود آورده‌اند که شما همراه قدم‌زدن در آن‌جا نگاهی هم به نقطه‌نقطه ایران داشته باشید.

معرفی هتل های کیش

با توجه به شرایط گردشگری در این جزیره و جذب سرمایه‌ها به‌جرات می‌توان گفت بهترین هتل‌های ایرانی در جزیره کیش ساخته شده‌اند؛ یکی از آن‌ها هتل گاردنیا کیش است. هتل گاردنیا که تاسیس آن به سال 1380 بر می‌گردد، با تجهیزات کامل، معماری خوب، کادر مجرب و شرایط بسیار ایده‌آل که برای مسافر رقم می‌زند، لقب بهترین هتل کیش را ازآن خود کرده است. این هتل در چهار طبقه و 54 اتاق یک تا پنج نفره امکاناتی مانند تخت‌خواب، تلویزیون LED، جالباسی، سرویس دستشویی ایرانی و فرنگی، یخچال، اسپیلیت و مبلمان نشیمن را دراختیار مسافران قرار می‌دهد. به امکانات قابل‌قبول این هتل، پارکینگ طبقاتی سرپوشیده، دو رستوران مجزا که در یکی فقط غذاهای سنتی و در دیگری انواع غذاها سرو می‌شود، کافی‌شاپ، نمازخانه و... را نیز اضافه کنید.

موقعیت مکانی هتل گاردنیا، یکی از مزیت‌های آن میان هتل های کیش محسوب می‌شود. این هتل کنار خط ساحلی و نزدیک چندین بازار مثل مرجان و پردیس قرار گرفته است. همچنین طی فاصله این هتل تا فرودگاه چیزی حدود هفت دقیقه با ماشین زمان می‌برد. این درحالی است که زمان رفت‌وبرگشت به مکان‌های تفریحی و گردشگری از هتل گاردنیا، میانگین 10 دقیقه خواهد بود. (اگر با ماشین باشید)

این هتل با درنظرگرفتن امکانات دیگری مثل امکان رزرو هتل کیش از علی بابا و سرویس رفت‌وبرگشت به مکان‌های تفریحی، اجاره ماشین برای رفت‌وآمد شخصی و... خدمت‌رسانی به مشتری را به بالاترین درجه خود رسانده است. شاید بهترین ویژگی هتل که می‌تواند شما را از نگرانی خارج کند، امکان رزرو هتل کیش از علی بابا باشد. با این کار دیگر احتیاجی نیست کنار پذیرش هتل برای رزرو اتاق وقت تلف کنید. شما می‌توانید پیش از شروع سفر، هتل را رزرو و سپس با اطمینان حرکت کنید تا به مشکل برنخورید. لطفا نظرات خودتان را درباره هتل گاردنیا و شرایط رزرو آنلاین آن با ما به‌اشتراک بگذارید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه