English

سردار رادان:

هزینه تخلف برای متخلفین بازدارنده نیست

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی گفت: در حال حاضر هزینه تخلف برای متخلفین بازدارنده نیست و باید دولت به این موضوع در سال آینده توجه داشته باشد.

هزینه تخلف برای متخلفین بازدارنده نیست
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج

، سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی در هجدهمین همایش روئسا و مدیران پلیس راهور ، اظهار داشت: در انتخابات دو اتفاق مهم محقق شد که یکی حضور مردم و دیگری نقش آفرینی انتظامی در تامین امنیت  بود.

وی افزود: سال جاری که در روزهای پایانی آن هستیم سال بسیار پر کاری در حوزه انتظامی به ویژه پلیس راهور بود.

سردار رادان با اشاره به اینکه ۲۰۰ میلیون خدمت در حوزه انتظامی انجام می شود، گفت: کاهش تصادفات یکی از کارهایی بود که تعهد داده شده بود که بنا به دلایلی این مهم محقق نشد و باید در سال آینده این موضوع جدی پیگیری شود.

 

بیشتر بخوانید:

همایش سراسری پلیس راهور

 

رادان خاطرنشان کرد: هر زمان که میخواهد نو شوندگی انجام شود مقاومتی صورت میگیرد چرا که تصور می شود آن چیزی که انجام شده نادرست بوده است.

 فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی بیان کرد: پیگیری ما از دولت باید این  باشد که امسال اگر قرار نباشه هزینه تخلف متخلفین ترمیم نشود متخلفین سال آینده بی مهاباتر دست به تخلف می زنند.

وی گفت: هزینه تخلف برای متخلفین در حال حاضر بازدارنده نیست.

رادان افزود: عدد متخلفین در حوادث  عدد زیادی نبوده و تنها حدود ۱۰ درصد است اما این درصدر  بر ۹۰ درصد دیگر تاثیر بگذارند.

وی افزود: دوربین هایی که در حال حاضر در جاده ها وجود دارد برای ثبت تخلفات آنقدر اندک است که رانندگان می دانند کجا دوربین است و باید سرعت خود را کاهش دهند.

وی افزود: با ساختار دولتی امکان تحول در این حوزه وجود ندارد، باید در سال آینده بخش خصوص را پای کار بیاوریم.

رادان گفت: باید جاده به جاده ، مسیر به مسیر را به بخش خصوصی واگذار کنیم، تخلفات ثبت و بر اساس رکورد حق الزحمه آنها پرداخت کنیم با این کار  در زمان اندک میتوانیم در کلیه جاده ها نظارت داشته باشیم.

وی افزود: حرکت به سمت خصوصی سازی باید انجام شود و در  بحث خدمات با همه کارهای خوبی که انجام شده در حال حاضر باید مردم به ما مراجعه کنند  اما در سال آینده باید به سمتی بریم که ما به مردم مراجعه کنیم.

رادان عنوان کرد: نوروز امسال نوروز ویژه تری است چرا که ماه رمضان نیز در آن است، برنامه های متحولی در مقایسه با سال گذشته باید انجام شود .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه