English

یزد؛ نخستین استان در صدور اسناد مالکیت نهضت ملی مسکن/ مسکن محرومین در حال پیگیری است

استاندار یزد با بیان اینکه نخستین استانی هستیم که در طرح نهضت ملی مسکن، سند مالکیت صادر کردیم، گفت: مسکن محرومان و خانواده‌های دارای دو معلول را پیگیری می‌کنیم.

یزد؛ نخستین استان در صدور اسناد مالکیت نهضت ملی مسکن/ مسکن محرومین در حال پیگیری است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، استاندار یزد با اشاره به عزم جدی دولت جهت تسریع در روند اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن ، از اهتمام جدی مجموعه ثبت اسناد و املاک استان جهت آماده‌سازی و صدور اسناد مالکیت واحدهای نهضت ملی مسکن تقدیر کرد.

مهران فاطمی  در حاشیه نشست شورای مسکن استان که با حضور مدیران عضو شورا از جمله مدیرکل ثبت اسناد و املاک برگزار شد، اظهارکرد: یزد تنها استانی است که تا کنون ۵ هزار سند طرح نهضت ملی مسکن را آماده کرده است و این اسناد به‌زودی تحویل خانواده‌ها می‌شود.  

وی با اشاره صدور سند مسکن جوانان شهرستان زارچ پس از حدود دو دهه، گفت: این اسناد طی مراسمی در ماه ربیع‌الاول به جوانان شهرستان تحویل داده می‌شود.

وی به مسائل مربوط به صنعت‌شهرها، مسکن محرومین و مسکن خانواده‌های دارای دو معلول اشاره و تصریح کرد: مسائل مربوط به این واحدها به جد در حال پیگیری است و به‌زودی عملیات اجرایی آن‌ها آغاز خواهد شد. 

فاطمی در بخش دیگری از سخنانش به اقدامات و فعالیت‌های در حال انجام در سایت ۳۷۷ هکتاری اشاره و اضافه کرد: عملیات اجرایی حدود ۶۰۰ واحد مسکونی ویلایی آغاز شده و ۱۰۰ هکتار بعدی در حال آماده‌سازی است.

رئیس شورای مسکن استان افزود: یکی از موضوعات موردتاکید در نشست امروز، تسطیح و تعیین اراضی اختصاص‌یافته به مشمولین  طرح جوانی جمعیت بود تا عملیات ساخت‌وساز این واحدها توسط مشمولان و تحت نظارت دستگاه‌های متولی آغاز شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر