English

دیدار اعضای شورای سیاست گذاری بسیج مداحان و هیات مذهبی شهرستان یزد با امام جمعه بخش مرکزی

اعضای شورای سیاست گذاری بسیج مداحان و هیات مذهبی شهرستان یزد به مناسبت عید باستانی نوروز با آیت الله سید محمد کاظم مدرسی امام جمعه بخش مرکزی این شهرستان دیدار کردند.

دیدار اعضای شورای سیاست گذاری بسیج مداحان و هیات مذهبی شهرستان یزد با امام جمعه بخش مرکزی

به گزارش خبرگزاری موج یزد، در این دیدار که سید علی مختاری رئیس سازمان بسیج مداحان و هیات مذهبی یزد نیز حضور داشت با بیان اینکه وفاق و همدلی رمز موفقیت در امور است گفت: امروزه مجموعه های متولی مداحان و هیات مذهبی استان شامل سازمان تبلیغات اسلامی، کانون مداحان، شورای هیات مذهبی بنیاد دعبل خزائی، جوامع مداحی و سازمان بسیج مداحان و هیات مذهبی در زمینه تحقق منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و زمینه سازی تمدن نوین اسلامی در کنار هم تلاش، می کنند و برگزاری برنامه های مشارکتی گواه این همدلی است.

مختاری افزود: یکی از مواردی که در سال های قبل مورد غفلت واقع شده توجه به خانواده های مادحین و ستایشگران بوده که تلاش کردیم در برنامه ریزی سال ۱۴۰۱ سازمان بسیج مداحان و هیات مذهبی که با محوریت کانون شهرستان اجرایی خواهد شد بر این مهم تمرکز کنیم.

امیرعباس حیران مسئول کانون مداحان و مدیران هیات مذهبی شهرستان یزد نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت های عضو شورای فرهنگ عمومی استان  از جامعه ستایشگری ابراز داشت: در دوسال گذشته دلسوزی ها، رهنمودها و حمایت های همه جانبه آیت الله مدرسی بود که توانستیم حرکت های خوبی را برنامه ریزی و اجرایی کنیم و توفیقاتی را در این زمینه کسب نماییم.

حیران با قدر دانی از حمایت های رئیس سازمان اظهار داشت: با توجه به اینکه وظیفه اجرای برنامه ها در سطح شهرستان یزد بر عهده کانون است همراهی و حمایت های جناب سرهنگ مختاری بسیار کارگشا بوده و اساسا امروزه همدلی که در میان مجموعه های جامعه های ستایشگری به وجود آمده مرهون درایت و مدیریت ایشان بوده و نقطه آغاز این همدلی از داخل سازمان کلید خورده است.

وی در ادامه به تشریح برنامه های سال ۱۴۰۰ پرداخت و گفت: امیدواریم با بهبود شرایط کرونایی در سال جاری بتوانیم در زمینه برپایی اردوهای خانوادگی و توجه ویژه به خانواده های جامعه ستایشگری که در حقیقت حامیان واقعی ستایشگران ما هستند گام های موثری برداریم.

مسئول کانون مداحان و مدیران هیات مذهبی شهرستان یزد در بخش پایانی سخنانش به برگزاری ضیافت ۳۰ شبه جامعه ستایشگری استان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: در این برنامه با عنوان “به سوی بهشت ۲” که با مشارکت سازمان بسیج مداحان و هیات مذهبی، جامعه مداحان، سازمان تبلیغات اسلامی، کانون مداحان، شورای هیات مذهبی و بنیاد دعبل خزائی در ماه مبارک برگزار خواهد شد مداحان طی ۳۰شب، هرشب مهمان یکی از محلات شهرستان خواهند بود و به مدیحه سرایی خواهند پرداخت.
حیران تاکید کرد: در این زمینه همراهی هیات مذهبی بسیار چشمگیر بوده که از همه عزیزان تشکر میکنیم.

گفتنی است در این دیدار مادحین اهل بیت(ع) مجاهدفر، احرامیان پور، شیخ علیشاهی از اعضای شورای سیاست گذاری بسیج مداحان و هیات مذهبی شهرستان یزد نیز حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر