English

نصب بیش از هفت هزار تصویر شهدا در نقاط مختلف گیلان

فرمانده سپاه قدس گیلان به نصب بیش از هفت هزار تصویر شهدا در نقاط مختلف گیلان اشاره کرد و گفت: تصویر یک‌هزار و ۲۰۰ نفر شهید شهرستان رشت در راستای نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان نصب شده است.

نصب بیش از هفت هزار تصویر شهدا در نقاط مختلف گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، سردار عبدالله‌پور عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان در اردیبهشت ماه امسال اظهار کرد: چهار اجلاسیه کنگره مذکور در میدان شهدای ذهاب شهر رشت برگزار شده است.

وی به برگزاری ۹۰۶ یادواره شهدا در نقاط مختلف گیلان در سال گذشته اشاره کرد و افزود: یادواره‌های مذکور به عنوان پیش‌زمینه برگزاری نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان توسط پایگاه‌های مقاومت، محله‌ها و اقشار در شهرستان‌های مختلف استان برگزار شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان از ساخت ۳۳ یادمان شهدای گمنام در نقاط مختلف استان خبر داد و بیان کرد: نوروز امسال طرح «گیلان مطهر» توسط نیروی انتظامی در ۱۱۳ پایگاه اجرایی شده است.

عبدالله‌پور با بیان اینکه ۲۹ هزار نفر در قالب کاروان راهیان نور در نوروز امسال و سال گذشته به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند، تصریح کرد: اعزام کاروان‌های مذکور با موضوع نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان انجام شده است.

وی به نصب بیش از هفت هزار تصویر شهدا در نقاط مختلف گیلان اشاره کرد و گفت: تصویر یک‌هزار و ۲۰۰ نفر شهید شهرستان رشت در راستای نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان نصب شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان با عنایت ویژه شهدا برگزار شده است، خاطرنشان کرد: کنگره مذکور با حمایت‌ها و پشتیبانی‌های مردمی برگزار شده است.

عبدالله‌پور به همکاری بیش از ۱۰۳ واحد در برگزاری نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان اشاره کرد و یادآور شد: در مدت چهار روز اجلاسیه تعداد ۷۵ هزار نفر از مردم در کنگره شرکت کردند.

وی با بیان اینکه ۱۶ یادواره شهرستانی قبل از نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان برگزار کردیم، اظهار کرد: تعداد ۴۸ هزار نفر در یادواره‌های مذکور شرکت کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان، برگزاری رزمایش رزمی فرهنگی ستارگان درخشان را از برنامه‌های نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان خواند و بیان کرد: ۱۶ هزار نفر از رزمایش مذکور بازدید کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه