English

دومین جشنواره گلدهی لاله‌های تالابی در انزلی

شهردار بندانزلی از برگزاری دومین جشنواره گلدهی لاله‌های تالابی در انزلی خبر داد.

دومین جشنواره گلدهی لاله‌های تالابی در انزلی

به گزارش خبرگزاری موج از بندر انزلی، رضا پورشعبان امروز در جمع خبرنگاران با تبریک هفدهم مردادماه روز خبرنگار اظهار کرد: امروزه مسائل فرهنگی جامعه ما را تهدید می‌کند و دشمن در تلاش است با روش‌های مختلف فکری و فرهنگی در ذهن و روح جوانان اثر بگذارد.

وی به جنگ نرم و راه‌اندازی شبکه‌های مجازی توسط دشمن اشاره کرد و افزود: جامعه با توجه به تهدیدهای مذکور باید بتواند اهداف خود را دنبال کند.

شهردار بندر انزلی با بیان اینکه ظرفیت‌های بسیاری برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن در جامعه وجود دارد، تصریح کرد: هر کدام از مناطق کشور به‌ویژه گیلان دارای فرهنگ منحصر به‌فردی است.

پورشعبان، برگزاری جشنواره گلدهی لاله‌های تالابی را اقدامی فرهنگی در راستای مقابله با تهاجم دشمن خواند و بیان کرد: جشنواره مذکور با رویکرد زیست‌محیطی و گردشگری برگزار می‌شود.

وی به حمایت از صنعت گردشگری شهر بندر انزلی در جشنواره گلدهی لاله‌های تالابی اشاره کرد و گفت: موضوع‌های اجتماعی از جمله رویکردهای جشنواره مذکور است.

شهردار بندر انزلی با تأکید بر برگزاری جشنواره‌های بومی محلی در این شهر، خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم اجرای برنامه‌های فرهنگی نه‌تنها هزینه محسوب نمی‌شود بلکه سرمایه‌گذاری است.

پورشعبان، خواستار تهیه بسته‌های فرهنگی برای تمام فعالیت‌های شهری بندر انزلی شد و اظهار کرد: شهرداری در کنار فعالیت‌های عمرانی باید بسته‌های فرهنگی داشته باشد تا بتوانیم ظرفیت‌های فرهنگی جامعه را به‌منصه ظهور برسانیم.

وی به برگزاری جشنواره گلدهی لاله‌های تالابی برای دومین سال در بندر انزلی اشاره کرد و یادآور شد: سال گذشته ۵۰ نفر در برگزاری جشنواره مذکور مشارکت داشتند و امسال ۲۰۰ نفر از شهروندان و هنردوستان با دبیرخانه جشنواره گلدهی لاله‌های تالابی همکاری می‌کنند.

شهردار بندر انزلی با اشاره به اینکه فعالان صنعت گردشگری، هتلداران، رستوران‌داران و اتحادیه قایقرانی این شهر با تمام ظرفیت در برگزاری جشنواره گلدهی لاله‌های تالابی ورود کردند، بیان کرد: جشنواره مذکور مردم بندر انزلی را در کنار همدیگر به جشنی خوب فرا می‌خواند.

پورشعبان، برگزاری جشنواره گلدهی لاله‌های تالابی را نشان‌دهنده زندگی شاد و با نشاط در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمن خواند و بیان کرد: برگزاری جشنواره‌ها در راستای توسعه پایدار شهری حائز اهمیت است زیرا اعتقاد داریم توسعه پایدار زمانی اتفاق می‌افتد که مشارکت مردم را به‌همراه داشته باشیم.

به گزارش موج، دومین جشنواره گلدهی لاله‌های تالابی از ۱۸ تا ۲۲ مردادماه جاری به عنوان بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی با رویکرد زیست‌محیطی و گردشگری در بندر انزلی برگزار می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه