English

خیران و تشکل‌های مردمی کمیته امداد گیلان تجلیل شدند

امروز در مراسمی از ۱۳ نفر از خیران موسسه‌ها و تشکل‌های مردمی در گیلان قدردانی شد.

خیران و تشکل‌های مردمی کمیته امداد گیلان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده، ولی فقیه در گیلان در مراسم تجلیل از خیران و تشکل‌های مردمی کمیته امداد گیلان با قدردانی از خیران و اقدامات خیرخواهانه آنان گفت: خیران دررفع محرومیت و مشکلات نیازمندان پیشگام هستند ونزد خدا از جایگاه والایی برخوردارند.

وی خیر دنیا وآخرت را در پیشگامی انجام امور خیرخواهان دانست و افزود: رضایت خداوند در رضایت خلق است. 

خیران و تشکل‌های مردمی کمیته امداد گیلان

استاندار گیلان هم در این مراسم با قدردانی از خیران و نیکوکاران گفت: بخشش و عطا موهبتی است که خداوند در وجود خیران قرارداده و این افراد اندوخته خود رادر راه خدا اهدا می‌کنند. 

اسدالله عباسی با بیان اینکه خیران درهمه بخش‌ها به یاری مسولان شتافته ویاریگر افراد نیازمند هستند افزود: باید در همه بخش‌ها از جمله ساخت مسکن، مدرسه سازی و محرومیت زدایی از ظرفیت‌های مردمی و خیران کمک بگیریم.

خیران و تشکل‌های مردمی کمیته امداد گیلان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کشور هم در این مراسم با اشاره به اینکه حضور و مشارکت مردم پیشران توسعه و پیشرفت جامعه است، گفت: هیچ دولت و حکومتی بدون مشارکت فعالانه مردم نمی‌تواند پیشرفت داشته باشد. 

حبیب الله آسوده راهبرد اصلی کمیته امداد را توانمندسازی افراد تحت پوشش دانست و افزود: حضورو مشارکت خیران در این امربسیار تاثیر گذارو کمک کننده است.

خیران و تشکل‌های مردمی کمیته امداد گیلان

وی خاطر نشان کرد: سهم خیران دررفع محرومیت‌ها غیر قابل انکار است و خیران درتربیت عزتمندانه افراد تحت پوشش نقش اساسی دارند.

 حمید رضا ترقی عضو هیات امنای کمیته امداد کشور هم در این مراسم بر لزوم دستگیری از نیازمندان تاکید کرد و گفت: احسان و نیکوکاری در دین اسلام بسیار پسندیده است و همگان باید در این مسیر گام برداریم.

عباس اهرابی مدیر کل کمیته امداد گیلان هم از روند مطلوب همکاری خیران و نیکوکاران برای رفع محرومیت‌ها دراستان گزارشی ارئه کرد وافزود: هم اکنون ۱۲۸ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی گیلان هستند. 

دراین مراسم همچنین به مناسبت روز پرستار از خانواده نرجس خانعلی زاده نخستین شهید مدافع سلامت گیلان تجلیل شد و نیز ساختمان اداری کمیته امداد امام خمینی لشت نشا و سنگر هم با حضور مسولان کمیته امداد کشور به بهره برداری رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه