English

طی شش ماهه ابتدایی سال صورت پذیرفت؛

اهداء لوازم ضروری زندگی به مددجویان کمیته امداد گیلان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان از اهدای پنج هزار و ۱۹۲ دستگاه لوازم ضروری بین مددجویان طی شش ماهه سال جاری خبر داد.

اهداء لوازم ضروری زندگی به مددجویان کمیته امداد گیلان

 به گزارش خبرگزاری موج گیلان، عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد گیلان با بیان اینکه این نهاد در تلاش است تا همه ساله، لوازم ضروری زندگی را برای آسایش مددجویان تحت حمایت فراهم کند، گفت: تعداد پنج هزار و ۱۹۲ دستگاه لوازم ضروری زندگی بین مددجویان تحت پوشش این نهاد طی شش ماهه ابتدایی سال جاری توزیع شد.

عباس اهرابی با بیان این خبر، گفت: این اقلام شامل یخچال فریزر، آبگرمکن گازی دیواری، بخاری گازی، اجاق گاز، تلویزیون، ماشین لباسشویی، فرش و پنکه بوده و بین افراد تحت حمایت که درخواست خانواده در سبد نیازمندی آنها در سامانه سها  ثبت شده بود توزیع گردید.

وی، با اشاره به اینکه این لوازم از محل منابع کمیته امداد و مشارکت نیکوکاران تهیه شده است، افزود: ارزش این تعداد اقلام توزیع شده، حدود ۱۳۸ میلیارد و ۴۷۵ میلیون ریال بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در ادامه، خاطرنشان کرد: سال گذشته ۳ هزار و ۸۷۰ سری لوازم ضروری منزل به ارزش ریالی ۱۰۶ میلیارد بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان توزیع شد.

اهرابی در پایان، گفت: نیکوکاران می توانند با مراجعه و یا تماس با دفاتر کمیته امداد و یا مراکز نیکوکاری در سطح استان، کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را جهت گره گشایی از نیازمندی های اقشار کم برخوردار به این نهاد اهداء کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه