English

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خبر داد؛

اجرای حدود ۴۹۰ برنامه طی هفته تربیت بدنی در گیلان

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از اجرای حدود ۴۹۰ برنامه طی هفته تربیت بدنی در این استان خبر داد و گفت: نمایشگاه «عزت و پیشرفت» در رشت دایر می‌شود.

اجرای حدود ۴۹۰ برنامه طی هفته تربیت بدنی در گیلان

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، جهانبخش آرمان، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهار کرد: هفته تربیت بدنی با شعار «ورزش، خانواده شاد و ایرانی قوی» در سال جاری شروع می‌شود.

وی از برگزاری حدود ۴۹۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در گیلان خبر داد و افزود: این برنامه‌ها طی هفته تربیت بدنی در گیلان برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به بخشی از برنامه‌های هفته تربیت بدنی این اداره کل بیان کرد: گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از پیشکسوتان ورزشی، تحلیل از فعالان صنعت ورزشی گیلان، افتتاح و تجهیز خانه‌های روستایی، اهدای خون جامعه ورزش و برپایی مسابقات ورزشی تنها بخشی از این برنامه‌ها است.

جهانبخش از برپایی نمایشگاه عزت و پیشرفت در استان خبر داد و گفت: این نمایشگاه با عرضه توانمندی‌ها و تولیدات ورزشی بومی استان در پیاده راه فرهنگی رشت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه توانمندی‌های گیلان در بخش صنعت ورزشی کم نظیر است، افزود: در حوزه تولیدات ورزشی و صنعت ورزشی گیلان غفلت صورت گرفته که با برپایی نمایشگاه عزت و پیشرفت سعی از جبران این کم کاری‌ها هستیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه