English

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان تاکید کرد؛

برخورد قانونی با افراد و باشگاه‌های ورزشی متخلف در امر حجاب و عفاف

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با تاکید بر برخورد جدی با باشگاه های ورزشی متخلف در بحث عفاف و حجاب، گفت: یکی از باشگاه های ورزشی گیلان که اقدام به ورزش مختلط دختران و پسران کرده بود پلمب شد.

برخورد قانونی با افراد و باشگاه‌های ورزشی متخلف در امر حجاب و عفاف

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، جهانبخش آرمان، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان امروز با اشاره به عزم جدی اداره کل ورزش و جوانان گیلان در برخورد با مطهر بی حجابی، اظهار کرد: بر اساس قانون با افراد و باشگاه‌های ورزشی متخلف برخورد می‌شود.

وی از تشکیل تیم‌های بازرسی عفاف و حجاب ورزش در شهرستان‌های گیلان خبر داد و افزود: تیم‌های بازرسی عفاف و حجاب در تمامی شهرستان‌ها با محوریت و مسئولیت رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های گیلان تشکیل می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با تاکید بر برخورد جدی با باشگاههای ورزشی متخلف در بحث عفاف و حجاب، بیان کرد: مسئولین تمامی اماکن ورزشی دولتی و خصوصی گیلان موظف هستند بنرهای یک شکل طراحی شده عفاف و حجاب از سوی روابط عمومی اداره کل را در ورودی اماکن خود نصب کنند.

آرمان با بیان اینکه تذکر لسانی در خصوص امر به رعایت عفاف و حجاب اهمیت دارد، اضافه کرد: مسئولان و متولیان اماکن ورزشی به تمامی علاقمندان به ورزش، رعایت حجاب و عفاف را متذکر شوند.

وی از پلمب یک باشگاه ورزشی متخلف در گیلان خبر داد و افزود: یکی از باشگاههای ورزشی گیلان که اقدام به ورزش مختلط دختران و پسران کرده بود توسط دستگاه‌های نظارتی متولی پلمب شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه