English

معاون وزیر و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور:

همه تلاش ها در حمایت از استانداری های استان های شمالی انجام خواهد شد / در دولت دهم سازمان عمران سواحل تصویب و قانونی شد

معاون وزیر و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور با بیان این که در دولت دهم سازمان عمران سواحل تصویب و قانونی شد، گفت: همه تلاش ها در حمایت از استانداری های استان های شمالی انجام خواهد گرفت چرا که ارائه خدمات ملی نیازمند توجه و حمایت ملی است. ‎

همه تلاش ها در حمایت از استانداری های استان های شمالی انجام خواهد شد / در دولت دهم سازمان عمران سواحل تصویب و قانونی شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محمد عباسی در جلسه ستاد راهبردی مدیریت فرهنگی و اجتماعی سواحل خزر در دفتر غرب استانداری مازندران که با حضور استانداران و فرماندهان سپاه پاسداران استان های شمالی کشور برگزار شد، اظهار داشت: قرارگاه عفاف و حجاب در وزارت کشور ایجاد شده است و وزیر کشور تأکید داشتند، هیچ چیزی از مسائل عفاف و حجاب مهم تر نیست و به همین خاطر این ستاد ایجاد شده است.

وی ادامه داد: سال گذشته برای اولین بار بدهی های ناجیان غریق تسویه شد و همچنین رئیس جمهور دستور دادند حدود ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه ساحل پرداخت شود.

معاون وزیر و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور با بیان این که امسال برای تقویت امکانات و تجهیزات ناجیان غریق هم برنامه ریزی شده است، گفت: خدمات ملی در استان های شمالی ارائه می شود در حالی امکانات محلی است و این کمبودها به وزیر کشور و دیگر مسئولان اطلاع داده می شود.

وی با بیان اینکه همه تلاش ها در حمایت از استانداری های استان های شمالی انجام خواهد گرفت، افزود: در دولت دهم سازمان عمران سواحل تصویب و قانونی شد

عباسی بیان داشت: در دولت سیزدهم درحال راه اندازی محتوای این سازمان هستیم و اگر این اتفاق بیفتد برای مدیریت آن صالح ترین و مقتدرترین افراد استانداران هستند و ما هم حمایت می کنیم.

وی عنوان داشت: نقش حاکمیت تسهیل در امور است اما زیرساخت ها هم باید فراهم شود و برای صحنه آمدن مردم باید امور تسهیل شود.

معاون وزیر و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور تصریح کرد: یکی از انتظارات این است موانع در ارائه خدمات در سواحل بر طرف شود و نشستی هم با نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان های شمالی داشته باشیم.

وی گفت: آن وظایفی که بر عهده هیأت دولت است تدبیر و سناریوی قوی و قدرتمند نیاز دارد و در نشست شورای فرهنگی و اجتماعی کشور مصوبات این نشست محوری و مطرح خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه