English

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران:

عفاف و حجاب مؤلفه پایدار فرهنگی انقلاب اسلامی است/ لزوم مقابله با مروجان فرهنگ بی حجابی در مازندران

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران بر لزوم بسترسازی فرهنگی برای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تأکید کرد.

عفاف و حجاب مؤلفه پایدار فرهنگی انقلاب اسلامی است/ لزوم مقابله با مروجان فرهنگ بی حجابی در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، روح الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران در جلسه کار گروه عفاف و حجاب مازندران با حضور مدیران فرهنگی و اجرایی و شرکت وبیناری فرمانداران استان، اظهار داشت: فرهنگ حجاب و عفاف از مولفه‌های پایدار پیشرفت انقلاب اسلامی  است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای چالشی کردن این مقوله در کشور، ادامه داد: برخورد فرهنگی با پدیده بدحجابی و مقابله با مظاهر فرهنگ منحط غربی رویکرد اساسی در کشور است.

معاون استاندار مازندران با اشاره به در پیش بودن نوروز و هجوم مسافران به این استان، آسیب دیدگی فرهنگی ناشی از فرهنگ وارداتی به ویژه در غرب استان را خاطرنشان ساخت و افزود: فرمانداران باید در سه محور ارتباطی و شهرهای مسافرپذیر مازندران در ایام نوروز بسته های فرهنگی متناسب با فرهنگ معنوی دیار علویان را اجرایی کنند.

وی رویکرد برنامه های دولت در حوزه عفاف و حجاب را فرهنگی و تبیینی دانست و افزود: تشکیل تیم های بازرسی از تفرج گاهها و مراکز اقامتی و پذیرایی استان برای مقابله با پدیده بدحجابی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

سلگی، با انتقاد از بی رمقی و بی برنامگی برخی از دستگاهها در حوزه عفاف و حجاب، ابراز داشت: دشمن درصدد است با فشار رسانه ای ما را در حوزه حجاب و عفاف منفعل کند که باید با حفظ و تقویت روحیه جهادی در این عرصه وظیفه انقلابی خود را انجام دهیم.

در این جلسه تنی چند از فرمانداران به صورت وبیناری و نیز مدیران دستگاههای حاضر در جلسه اهم اقدامات و فعالیت های فرهنگی مربوطه در حوزه عفاف و حجاب را تشریح کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه