English

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان:

۴۰۰ برنامه فرهنگی، ورزشی و عمرانی در کردستان/ فعالیت ۳۳ تیم ورزشی کردستان در لیگ برتر کشور

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی، ۴۰۰ برنامه فرهنگی، ورزشی و عمرانی در کردستان برگزار می‌شود.

 ۴۰۰ برنامه فرهنگی، ورزشی و عمرانی در کردستان/ فعالیت ۳۳ تیم ورزشی کردستان در لیگ برتر کشور

به گزارش خبرگزاری موج کردستان،آمنه غلام‌ویسی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۶ پروژه عمرانی شامل پیست اسکی در شهرک زاگرس سنندج و ۵ سالن چمن مصنوعی در روستاهای استان در هفته تربیت بدنی افتتاح خواهد شد که در جهت بهره‌برداری از پروژه‌ها به اعتباری افزون بر  ۱۰میلیارد تومان نیاز است.

وی افزود: همایش کوهپیمایی، مسابقات پیامکی، مسابقات ورزشی، دیدار با خانواده‌های ورزشکاران و خانواده‌های شهدای ورزشکار از جمله برنامه‌های هفته تربیت بدنی به‌شمار می‌آید.

وی یادآور شد: به مناسبت هفته تربیت بدنی ۴۰۰ برنامه فرهنگی، ورزشی و عمرانی در کردستان برگزار می‌شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، به جذب اسپانسر ورزشی در استان کردستان پرداخت و بیان کرد: شرکت پنجره آسمان و لاستیک بارز کردستان به‌عنوان اسپانسر از تیم بسکتبال بانوان حمایت شده که آغاز بسیار خوبی در حوزه توسعه ورزش در استان است.

غلام ویسی، میانگین سرانه ورزشی استان کردستان را ۰/۷۰ متر عنوان و تصریح کرد: تعداد ۳۰ پروژه عمرانی در سطح استان وجود دارد که شامل سالن ۱۲۰۰ نفری بانه و خوابگاه ۲۰۰ نفره سقز با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد است که با سفر دوم رئیس‌جمهور به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود:ج مجموعه ورزشی حسن‌آباد سنندج و خوابگاه ۴۰۰ نفری در شهر سنندج با پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصد در سال آینده افتتاح می‌شود.

به‌گفته سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، سال آینده قرارگاه سازندگی تعداد ۱۰۰ زمین چمن مصنوعی را به اداره کل ورزش و جوانان کردستان اختصاص می‌دهد و قرار بر این است جهت بهره‌برداری آنها  ۳۰ درصد اعتبارات را پرداخت کند.

غلام ویسی در ادامه سخنان خود گفت: ۳۳ تیم ورزشی کردستان در لیگ برتر کشور فعالیت دارند که ۱۲ تیم را بانوان و 11 تیم را آقایان تشکیل می‌دهند.ِ

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه