English

استاندار گیلان تاکید کرد:

سرعت‌عمل بانک‌ها در اعطای تسهیلات رونق تولید

استاندار گیلان گفت: باید اعطای تسهیلات بانکی در قالب طرح‌های رونق تولید، اشتغال پایدار روستایی و فراگیر تسریع شود و بانک‌ها با سرعت عمل بیشتری نسبت به پرونده‌های این حوزه اقدام کنند تا این طرح‌ها هرچه سریعتر به مرحله عملیاتی برسند.

 سرعت‌عمل بانک‌ها در اعطای تسهیلات رونق تولید

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز در دیدار مدیرعامل بانک توسعه تعاون کشور با تاکید بر اهمیت توسعه استان در ابعاد مختلف، نقش این بانک را در ارتقای تولید و اشتغال مهم ارزیابی کرد و افزود: این بانک با توجه به مسئولیت و تکالیفی که دارد در تحقق شعار راهبردی سال می‌تواند اثربخش عمل کند.

وی بسیج امکانات برای ایجاد اشتغال و رونق تولید بصورت عادلانه بویژه در شهرستان‌های کم‌برخوردار و اقشار کم‌درآمد وظیفه‌ای عمومی دانست و تصریح کرد: بانک توسعه تعاون می‌تواند علاوه بر حمایت از تعاونی‌ها برای تقویت مشاغل خانگی و اشتغال پایدار روستائی همراهی و هم‌افزائی بیشتری داشته باشد.

عباسی، با بیان اینکه جلسات تخصصی کارگروه اقتصادی استان با حضور مدیران بانکها برای توسعه فعالیت‌ها ضروری است، اظهار کرد: از بانک‌ها انتظار است با سرعت عمل بیشتری اعطای تسهیلات بانکی را در قالب طرح‌های رونق تولید، اشتغال پایدار روستایی و اشتغال فراگیر عملیاتی کنند.

استاندار گیلان نسبت مصارف به منابع بانک توسعه تعاون را در استان نشان دهنده همراهی مطلوب این بانک در اجرای برنامه‌های راهبردی دولت سیزدهم برای توسعه اشتغال و تولید دانست و خواستار تقویت و توسعه فعالیت‌های این بانک در همه نقاط استان در راستای تسهیل امور مردم با استقرار باجه‌ها و شعب بویژه در مناطق کمتر برخوردار شد.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون کشور نیز در این دیدار شرایط این بانک را در گیلان در بین سایر استان‌های کشور بواسطه راهبری مناسب نماینده عالی دولت در استان مطلوب‌تر عنوان کرد و افزود: موفقیت در کنار کار تیمی نیازمند راهبری درست است که این موضوع با توجه به نگاه دقیق و سابقه استاندار در حوزه فعالیت‌های تعاونی‌ها کاملا محسوس است.

محمد شیخ حسینی خاطر نشان کرد: عملکرد مطلوب فعلی بانک توسعه تعاون در گیلان با همگرایی بهترو بیش از پیش در خدمت اجرایی شدن تکالیف بانکی در راستای تحقق شعار محوری سال جاری و برنامه های راهبردی دولت باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه