English

استاندار کرمانشاه:

هیچگونه نتیجه آرایی منتشر نشده است

استاندار کرمانشاه گفت: تا پایان زمان قانونی اخذ رای از شعب انتخابات و شمارش آرا، هیچ نتیجه‌ای مشخص نیست و تمام نتایج در فضای مجازی گمانه زنی و شایعه است.

هیچگونه نتیجه آرایی منتشر نشده است
به گزارش خبرنگار کرمانشاه خبرگزاری موج

، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در جمع خبرنگاران ستاد انتخابات استان کرمانشاه از روند سالم انتخابات و اخذ رای در استان کرمانشاه خبر داد و گفت:  تاکنون روند انتخابات در تمام شعب بصورت پیوسته و مستمر در حال برگزاری است و مشکلی که مخل روند برگزاری انتخابات باشد، نداشته ایم.

صحرایی گفت: به یاری خداوند چهار رکن مد نظر رهبری در این دوره بصورت ویژه پیگیری شده و انتخابات در کمال امنیت و سلامت پیش رفته است.

استاندار کرمانشاه گفت: در برخی شهرستان‌ها انتخابات پرشورتر و در برخی شهرستانها بصورت طبیعی و عادی پیش رفته و طبیعی است در پهنه گسترده استان شکایات و گزارشاتی داشته باشیم که به همگی رسیدگی شده است.

وی افزود: تقریبا ۴۸۰ شکایت دریافت کردیم که بیش از ۴۰۰ مورد آن مستند نبوده و رفع شده است و مابقی در دست بررسی است.

صحرایی با اشاره به تمدید زمان برگزاری انتخابات تا ساعت ۲۴ امشب، از تعطیلی مدارس در روز ۱۲ اسفند خبر داد و افزود: چون بسیاری مدارس حوزه انتخابیه بوده و انتخابات تا دیروقت ادامه دارد، بنابر تصمیم گرفته شده تمام مدارس در تمام مقاطع فردا(شنبه) تعطیل هستند.

وی در خصوص برخی اعلام نتایج در فضای مجازی گفت: این نتایج به هیچ عنوان صحت ندارد و همه گمانه زنی و شایعه است. نتایج پس از اتمام زمان قانونی انتخابات و شمارش آرا از رسانه های رسمی اعلام می شود.

صحرایی در خصوص میزان مشارکت هم گفت: در برخی شعب همچنان رای گیری ادامه دارد و جمع بندی نهایی که صورت گیرد، میزان مشارکت هم اعلام خواهد شد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به تامین مناسب تعرفه گفت: هر شعبه که نیاز داشته، سریعا تعرفه تامین شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه