English

استاندار کرمانشاه:

تعارف برخورد با هیچ بی‌قانونی انتخاباتی را نداریم

استاندار کرمانشاه در بازدید میدانی 10 شعبه اخذ رای سطح شهر گفت: حضور مردم در پای صندوق های رای استان کرمانشاه پرشور بوده است و ما هیچ تعارفی در برخورد با بی‌قانونی انتخاباتی در شعب نداریم.

تعارف برخورد با هیچ بی‌قانونی انتخاباتی را نداریم
به گزارش خبرنگار کرمانشاه خبرگزاری موج

، محمدطیب صحرایی بعدازظهر ظهر جمعه در ادامه بازدیدهای خود از شعب اخذ رأی در حاشیه بازدید از شعبه اخذ رأی در دانشگاه رازی کرمانشاه، اظهار کرد: از ابتدای صبح تاکنون از ۱۰ شعبه اخذ رأی در شهر کرمانشاه بازدید شده است.

وی افزود: حضور مردم در شعبه‌های اخذ رأی پر شور بوده و علاوه بر شهرستان کرمانشاه وضعیت در سایر شهرستان‌های بسیار خوب است و بدون مشکل در اجرای فرایند انتخابات قرار دارند.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه انتخابات امسال در کرمانشاه با حضور مردم آبرومند برگزار می‌شود، تصریح کرد: به منظور حفظ سلامت در انتخابات مواردی که جسارت به شخصیت مردم در قالب خرید و فروش رأی باشد و آرامش ذهنی مردم را به هم بزند به شدت برخورد خواهد شد.

صحرایی در پایان تاکید کرد: چنانچه افرادی با سو استفاده از این شرایط با خرید و فروش رأی قصد مخدوش کردن فضا را داشته باشند بر اساس قانون برخورد خواهد شد و یکی از ویژگی‌های نمایندگان خوب احترام به شخصیت مردم است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه