English

آغاز به کار قرارگاه فرهنگی «شهید جعفری» در کرمانشاه

قرارگاه فرهنگی بنام شهید «سید محمدسعید جعفری» در راستای همکاری، هم‌اندیشی و رفع موازی‌کاری، در شهر کرمانشاه آغاز به‌کار کرد.

آغاز به کار قرارگاه فرهنگی «شهید جعفری» در کرمانشاه
به گزارش خبرگزاری موج

، جلسه هم‌اندیشی و همکاری فرهنگی شهر کرمانشاه با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل و معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کرمانشاه، رییس، معاون فرهنگی و رییس اداره ارتباطات سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه در سالن جلسات حوزه ریاست دفتر شهردار کرمانشاه به ریاست نادر نوروزی شهردار برگزار شد.

شهردار کرمانشاه در این نشست با بیان اینکه موازی‌کاری یکی از آسیب‌های موجود است، اظهار کرد: هدف از برگزاری این نشست هم‌افزایی و همکاری در راستای مباحث فرهنگی شهر کرمانشاه است.

وی با بیان اینکه بحران هویت در جامعه احساس می‌شود، افزود: افزایش نشاط در جامعه بعنوان یک نیاز اساسی اکنون باید در دستور کار تمامی نهادهای فرهنگی قرار گیرد.

نوروزی با بیان اینکه وضعیت کنونی جامعه نشان از آن است که عملکرد خوبی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی نداشته‌ایم، تصریح کرد: مردم باید از خدمات ارائه شده در تمامی حوزه‌ها مطلع شوند.

شهردار کرمانشاه در پایان خواستار همکاری بیشتر نهادهای فرهنگی در راستای رفع آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی شد.

پیش از سخنان نادر نوروزی شهردار کرمانشاه، اعضای حاضر در این جلسه به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات پرداختند و آمادگی خود را جهت همکاری بیشتر اعلام کردند.

در این راستا و در جهت همکاری بیشتر نهادهای فرهنگی، با نظر تمامی اعضای حاضر در جلسه که به‌صورت مصوبه‌ای تنظیم و قرارگاه فرهنگی شهر کرمانشاه بنام شهید سید محمدسعید جعفری تشکیل شد و مقرر شده که این قرارگاه بصورت هفتگی جهت برنامه‌ریزی، همکاری و اجرا برنامه‌های فرهنگی شهر کرمانشاه و با حضور نهادهای دیگری تشکیل جلسه دهد.

گفتنی‌ است در پایان این نشست، پوریا جلالی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان از اقدامات شهرداری کرمانشاه در فضاسازی شهری با موضوعات فرهنگی تقدیر کرد. همچنین مدیرکل تبلیغات اسلامی استان نیز با اهدای لوح، از نوروزی شهردار کرمانشاه در راستای همکاری‌های صورت گرفته و توجه به امر فرهنگی تقدیر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه