English

شهردار کرمانشاه خبر داد:

راه‌اندازی سامانه‌ «سانا» ویژه مهندسین ناظر در کرمانشاه

شهردار کرمانشاه گفت: سامانه‌ «سانا» ویژه مهندسین ناظر برای ثبت اطلاعات ساختمان در کرمانشاه راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی سامانه‌ «سانا» ویژه مهندسین ناظر در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، در سالن جلسات شهرداری کرمانشاه با حضور شهردار کرمانشاه، رئیس سازمان فاوا شهرداری و رئیس و اعضای هئیت مدیره نظام مهندسی ساختمان کرمانشاه و جمعی از مدیران شهرداری از سامانه «سانا» ویژه مهندسین ناظر راه‌اندازی شد. 

نادر نوروزی شهردار کرمانشاه در این جلسه، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در شهر کرمانشاه دنبال می‌شود جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز است. 

وی افزود: در گذشته اکثر پرونده‌ها و پروانه‌های صادر شده به کمیسیون ماده صد ارجاع می‌شد و در بررسی این فرایند مشخص شد که عدم وصول گزارش مهندسین ناظر یکی از اسباب تخلفات است. 

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: با سامانه‌ای که طراحی و امروز راه‌اندازی شد گزارش مهندسین ناظر به صورت مستقیم توسط این سامانه در اختیار مسئولین فنی شهرداری قرار می‌گیرند. 

این مقام مسئول تشریح کرد: این سامانه موجب افزایش نظارت بر این موضوع و شفافیت، همچنین افزایش سرعت و سهولت کار است و گام موثری در راستای جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در شهر کرمانشاه برداشته شده است. 

وی تأکید کرد: این کار بخشی از هوشمندسازی شهرداری و شهر کرمانشاه است و در تلاشیم تمام امور شهرداری از طریق سامانه‌ها و فضای دیجیتال انجام شود که سهولت و سرعت در کار را در پی دارد. 

این مقام مسئول بیان کرد: در حوزه دولت الکترونیک جزء شهر های پیشتاز هستیم و کابل کشی فیبر نوری توسط شرکت آسیاتک در شهر کرمانشاه آغاز شده که تا انتهای سال مجموعه کابل کشی به طول ٢٨٠ کیلومتر انجام می‌شود. 

وی اذعان کرد: با اجرای این طرح تمام منازل، اماکن مسکونی و تجاری به اینترنت پر سرعت با سرعت ۵۵ برابر دست پیدا می‌کنند. 

نوروزی با بیان اینکه اینترنت پرسرعت در امور اداری و کسب و کار موثر است، گفت: طی جلسه‌ای که در این حوزه با شرکت آسیاتک و معاون وزیر ارتباطات برگزار شد قسمتی از موضوعات بررسی و پیشرفت خوبی حاصل شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه