English

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان کردستان:

مادران خانه دار دارای ۳ فرزند بیمه می شوند

مدیر صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر کردستان گفت: کلیه زنان خانه دار روستایی و عشایری که تاریخ تولد فرزند سوم آنان از ۱۳۹۶٫۰۱٫۰۱ به بعد باشد، می توانند در این صندوق ثبت نام و از مزایای بیمه اجتماعی بازنشستگی به صورت رایگان بهره مند شوند.

مادران خانه دار دارای ۳ فرزند بیمه می شوند
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، احمد توانا گفت: در اجرای ماده (۲۱) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، کلیه زنان خانه دار روستایی و عشایری که تاریخ تولد فرزند سوم و به بالای آنان از ۱۳۹۶٫۰۱٫۰۱ به بعد است، تا تاریخ ۱٤۰۳٫۰۱٫۳۰ فرصت دارند نسبت به ثبت نام و بهره مندی از مزایای بیمه اجتماعی (بازنشستگی، از کار افتادگی، بازماندگان متوفی، نقل و انتقال سوابق) به صورت رایگان اقدام کنند.

وی اظهار کرد: مشمولان می توانند با مراجعه به دفاتر کارگزاری یا مراجعه به سایت WWW.ROOSTAA.IR نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کنند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر کردستان افزود: با توجه به اولویت بندی ثبت نام مشمولان از سوی ستاد ملی جمعیت؛ مرحله پیش ثبت نام نخست مربوط به مادرانی است که تاریخ تولد فرزند سوم و بالاتر آنان از تاریخ ۰۱/۰۱/۱۳۹۶ به بعد باشد.

توانا با بیان اینکه با تولد فرزند چهارم و پنجم نیز ۲ سال به سنوات بیمه آنها اضافه شده و زودتر بازنشسته می شوند، ادامه داد: در مرحله اول این طرح ۳۱۱ هزار سهمیه در کشور در نظر گرفته شده و محدودیتی در ثبت نام استان ها وجود ندارد.

وی به آخرین آمار مادران مشمول در این طرح در استان کردستان اشاره کرد و یادآور شد: تا روز گذشته در مجموع بیش از ۵۷۰ نفر در این طرح ثبت نام کرده بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه