English

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان:

رسانه های داخلی نباید اجازه تشویش اذهان ملت ایران را به غربی ها بدهند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: متحدان رژیم صیونیستی اسرائیل به ویژه امریکا، قصد دارند هیمنه دروغین اسرائیل را تقویت کرده و از این طریق اذهان ملت ایران را به تشویش بکشند که رسانه ها نباید این اجازه را به آنها بدهند.

رسانه های داخلی نباید اجازه تشویش اذهان ملت ایران را به غربی ها بدهند
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، مهدی رمضانی در نشست با مدیران خبرگزاری و روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان کردستان، گفت: سال ها و ماه هاست شاهد ظلم، جنایات، خون ریزی، شرارت و وحشی گری های رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین و اخیرا حمله به کنسولگری ایران در دمشق بودیم که در طول تاریخ بی سابقه بوده است.

وی اظهار کرد: در طول ۷۵ سال رشد رژیم صهیونیستی و منطق توسعه طلبی اسرائیل، امروز هیمنه این رژیم توسط گروه کوچک حماس با ابتدایی ترین امکانات و وعده صادق مجاهدان ایرانی، به هم ریخت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان افزود: البته جمهوری اسلامی قصد حمله به شهرک نشین ها را نداشته و حملات شب گذشته تنها یک اقدام مقابله ای قانونی بود و این اقدام باعث خوشحالی و اتحاد و همدلی بیشتر میان مردم کشور شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه در حوزه رسانه دچار جنگ جدی هستیم، ادامه داد: اگر در این جنگ رسانه ای، در حوزه اقناع عمومی موفق عمل نکنیم، افتخارآفرینی سپاه پاسداران ناقص خواهد ماند و آنگونه که باید اطلاعات درست دریافت نمی شود.

رمضانی نقش خبرگزاری و رسانه ها را در اقناع عمومی مهم عنوان کرد و یادآور شد: فضای عمومی شهری باید از تبلیغات مثبت مملو شود، چراکه حمله سپاه به رژیم صهیونیستی اتفاق مبارکی است و پرتاب موشک به هزاران کیلومتر آن طرف تر و اصابت به اهداف دشمن، جهان قطبی با محوریت آمریکا را به چالش کشاند.

وی بیان کرد: صدور انقلاب امروز تحقق پیدا کرده و از یمن، فلسطین و لبنان عملیات علیه رژیم صهیونیستی انجام می شود که نشان از قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه