English

استاندار کردستان:

نوسازی مدیریتی در کردستان انجام می شود

استاندار کردستان گفت: مدیران دستگاه های اجرایی استان در راستای تحقق شعار سال موظف اند برنامه جامعی تهیه کنند و بی شک دستیابی به این شعار مستلزم وجود مدیران چابک است که نوسازی مدیریتی را هم در برنامه داریم

نوسازی مدیریتی در کردستان انجام می شود
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، اسماعیل زارعی کوشا روز یکشنبه در کارگروه تحقق شعار سال که با حضور مدیران اقتصادی استان در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: برای تحقق شعار سال نیاز به مدیران چابک داریم و بی شک نوسازی مدیریتی در استان خواهیم داشت و ارزیابی انجام شده هم براساس کارکرد و عملکرد آنها است.

وی افزود: کشور ما تجربه چهل و پنج ساله در ارتباط با مشارکت مردمی دارد و در هر مسئله‌ای مردم وارد میدان شدند به موفقیت دست پیدا کرده‌ایم.

استاندار کردستان اضافه کرد: اگر در عرصه اقتصاد و صنعت هم از تجربه هشت سال جنگ تحمیلی و دوران سازندگی بهره گرفته می شد، امروز در این حوزه توانمندتر از حال حاضر بودیم.

زارعی کوشا با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) جنگ را مردمی اداره کردند، ادامه داد: نخستین فردی هم که در ایران اسلامی به تجربه هشت سال دفاع مقدس توجه و بر تسری آن در سایر بخش ها تاکید کرد، رهبر معظم انقلاب بودند.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب، اواسط دهه هفتاد با روحیه دادن به جوانان فضا را برای رشد عرصه علمی گشودند و همین منجر به تحولات گسترده ای در این عرصه به ویژه در تولید تجهیزات دفاعی و نظامی شد.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه ۱۵ سال است که نامگذاری سال ها توسط رهبر معظم انقلاب مربوط به مسائل اقتصادی و تولید است، اظهار کرد: امسال هم از سوی رهبری به نام جهش تولید و مشارکت مردم نامگذاری شده است و هم چون زنجیری شعارهای سال های مختلف بهم متصل هستند.

زارعی کوشا با تاکید براینکه در گام نخست باید به طور مطلوب شعار سال جاری را درک کنیم، گفت: بخشی از شعار سال مربوط به مصرف است؛ به عبارتی اگر فرهنگ استفاده از محصولات داخلی در استان نهادینه شود بی شک تولیدکننده توانمندتر و تولید هم جهش پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه برای تحقق شعار سال مدیران دستگاه های اجرایی استان باید برنامه جامع تهیه و ارائه کنند، اظهار کرد: مدیران باید به دنبال طراحی طرح جامع با مصادیق روشن و هدفگذاری عدد و رقمی و ایجاد خلاقیت و برنامه ریزی برای بهره‌مندی از دیدگاه مردمی، فعالان عرصه تولید، دانشجویان، اساتید و نخبگان باشند.

استاندار کردستان بر استفاده از الگوهای موفق سایر استان ها برای تحقق شعار سال تاکید کرد و افزود: همه الزامات تحقق شعار سال به تسهیلات بانکی برنمی گردد چراکه برخی از سرمایه گذاران نیازی به تسهیلات ندارند ولی نیازمند تعریف درستی از زنجیره سرمایه گذاری هستند.

زارعی کوشا با بیان اینکه تحقق شعار سال را باید به جمع سپاری بگذاریم، ادامه داد: به عنوان نمونه سازمان جهاد کشاورزی اجرای طرحی را اعلام و از مردم در ارتباط با آن نظرخواهی کند.

وی بیان کرد: معتقدم بسیاری از ضوابط در دنیا به ویژه در حوزه تولید برای عقب نگه داشتن کشورهای در حال توسعه است لذا باید اصلاح ضوابط و مقررات دست و پاگیر را به دولت و مجلس پیشنهاد دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه