English

استاندار کردستان در پیام نوروزی:

سال گذشته پر از اتفاقات و رویدادهای خوشایند برای استان کردستان بود

استاندار کردستان ضمن تبریک حلول سال ۱۴۰۳ به مردم استان، گفت: سال گذشته توانستیم بسیاری از وعده‌ها و پروژه‌های عمرانی و توسعه‌ای را محقق کنیم که از جمله آنها می توان به طرح راه آهن همدان- سنندج اشاره کرد.

سال گذشته پر از اتفاقات و رویدادهای خوشایند برای استان کردستان بود
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، اسماعیل زارعی کوشا روز چهارشنبه در پیام نوروزی خود به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: سال گذشته پر از اتفاقات و رویدادهای خوشایند برای استان بود و توانستیم به وعده های خود جامه عمل بپوشانیم.

وی افزود: یکی از این وعده ها که مردم استان سالها انتظار آن را داشتند، پروژه راه آهن همدان- سنندج بود که در سفر پرخیر و برکت رئیس جمهور بعد از ۱۷ سال انتظار، بهره برداری شد.

استاندار کردستان یادآور شد: سال گذشته و در جریان سفر رئیس جمهور به استان، پروژه های مهم دیگری از جمله فرودگاه سقز و طرح های حوزه آب و خاک به بهره برداری رسید.

زارعی کوشا ادامه داد: امیدواریم در سال جاری این مسیر با قویت و جدیت بیشتر ادامه یابد و بخشی از پروژه های کلانی که می تواند زمینه پیشرفت و تحول در شاخص های مختلف را رقم بزند، به اتمام برسانیم.

وی اضافه کرد: همچنین سال گذشته در حوزه عمران شهری و روستایی، توسعه زیرساخت ها و بخش فرهنگ و هنر، پروژه های مهمی به سرانجام رسید.

استاندار کردستان گفت: پارسال در زمینه بهره مندی از مواهب خداوندی از جمله گاز طبیعی به پوشش ۱۰۰ درصدی رسیدیم و اکنون تمام شهرها و روستاها و ۲ هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی به شبکه گاز متصل هستند.

زارعی کوشا افزود: استان کردستان جزو اولین استان هایی است که به طور کامل تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه