English

استاندار کردستان:

فعالان رسانه ای نقش مهمی در ترویج فرهنگ استفاده بهینه از انرژی دارند

استاندار کردستان گفت: فعالان رسانه ای نقش بسیار مهمی در ترویج فرهنگ استفاده بهینه از انرژی در جامعه دارند و این مهم باید با جدیت ادامه یابد.

فعالان رسانه ای نقش مهمی در ترویج فرهنگ استفاده بهینه از انرژی دارند
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، اسماعیل زارعی کوشا در اختتامیه سومین جشنواره منطقه ای گاز و رسانه کردستان در سنندج، گفت: بر لزوم تلاش مداوم رسانه ها در راستای فرهنگ سازی مصرف صحیح انرژی در همه حوزه ها و منابع خدادادی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه مصرف بخش عمده ای از نیروگاه های تولید برق کشور از گاز طبیعی است، افزود: برگزاری سومین جشنواره منطقه ای گاز و رسانه باعث شده مشترکان خوش مصرف استان از ۴۸ به ۷۴ درصد افزایش یابد.

استاندار کردستان مهمترین گره حوزه اقتصادی را فرهنگ اشتباه مصرف دانست و اظهار کرد: با توجه به اینکه کشور مصرف گرایی هستیم، نیاز است رسانه ها در زمینه فرهنگ مصرف بهینه انرژی بیشتر کار رسانه ای کنند.

زارعی کوشا پیشنهاد داد جشنواره گاز و رسانه کردستان در سطح ملی برگزار شود تا تاثیرگذاری آن بیشتر شود.

ارسال ۴۱۳ اثر به سومین جشنواره منطقه ای گاز و رسانه کردستان

مدیرعامل شرکت گاز کردستان نیز در این مراسم به پایان گازرسانی در استان اشاره کرد و بیان کرد: گازرسانی به گونه ای انجام شد که سکونتگاه های غیررسمی در بانه نیز از گاز طبیعی بهره مند شدند.

احمد فعله گری با اشاره به اینکه نقش رسانه  در صرفه جویی و مدیریت مصرف گاز بسیار مهم است، ادامه داد: ۵ استان غرب کشور شامل کردستان، کرمانشاه، آذربایجان غربی، ایلام و همدان در سومین جشنواره منطقه ای گاز و رسانه کردستان شرکت کردند.

وی تعداد آثار ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره را ۴۱۳ اثر عنوان کرد و یادآور شد: از این تعداد، امروز از ۴۰ اثر برتر در بخش های خبر، مصاحبه، گزارش، یادداشت، تیتر، عکس و فیلم تقدیر خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه