English

معاون استاندار کردستان خبر داد:

همایش سرمایه گذاری با حضور ۲۰ کشور در کردستان برگزار می شود

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: راهکارهای سرمایه‌گذاری در استان با حضور ۲۰ کشور دنیا و در قالب همایش بین المللی سرمایه‌گذاری، بررسی می شود.

همایش سرمایه گذاری با حضور ۲۰ کشور در کردستان برگزار می شود
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، مهدی رمضانی در جلسه هماهنگی کمیته روابط خارجی استان کردستان در سنندج، با اشاره به برگزاری همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری در استان، برتلاش برای فراهم کردن امکانات و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری هرچه بهترآن تاکید کرد.

وی افزود: این همایش بین المللی به میزبانی استان کردستان اقدامی ماندگار در تاریخ استان خواهد بود، اما در این زمینه امکانات مناسب را برای تجار، دیپلمات ها و سرمایه گذارهای خارجی باید در نظر بگیریم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه حضور نمایندگان ۲۰ کشور در استان با هدف سرمایه‌گذاری در راستای رونق و شکوفایی اقتصاد استان، کاری ارزشمند است، یادآور شد: این همایش یک انگیزه مضاعف می خواهد لذا مدیران ذیربط باید در حوزه‌های مختلف با ارائه ایده و نظریه‌های تخصصی پای کار باشند.

وی برگزاری این همایش را مطلوب عنوان کرد و گفت: بیش از ۵۰ درصد مجوزهای خارجی در استان ابطال شده است لذا این مهم نیازمند بررسی بیشتر و همکاری و تعامل رسانه‌ها است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه