English

استاندار کردستان:

فضای باز استان برای شادی و نشاط رویکرد مجموعه دولت است

استاندار کردستان گفت: فضای باز استان برای شادی و نشاط رویکرد مجموعه دولت در استان است و عده‌ای به عنوان شهروند و یا گردشگر نباید از این ظرفیت سواستفاده کنند.

فضای باز استان برای شادی و نشاط رویکرد مجموعه دولت است
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، اسماعیل زارعی‌کوشا، روز شنبه در جلسه شورای راهبری ترافیک کردستان در سنندج اظهار کرد: مجوز برگزاری جشن‌های نوروزی در نقاط مختلف استان صادر شده بود و جشن‌ها با شور و نشاط برگزار شد.

وی با بیان اینکه چارچوبهایی در برگزاری این جشن‌ها قائل هستیم، از مجموعه‌های انتظامی، نظامی و دهیاران خواست تا نظارت ویژه‌ای بر این مراسم‌ها داشته باشند.

استاندار کردستان با تاکید بر اینکه با هرگونه قبح‌شکنی در این جشن‌ها مواجهه و برخورد می‌شود، افزود: ایجاد فضای باز شادی و نشاط مردم نباید به واسطه برخی حرکات به چالش کشیده شود.

وی یادآور شد: فضای نشاط و شادی در استان باز است و اجازه سواستفاده منجر به شکل‌گیری دید منفی از استان را نمی‌دهیم.

زارعی کوشا در بخش دیگری از سخنان خود از خدمات شهرداران و آمادگی خوب آنان در حوزه مدیریت شهرداری قدردانی و بر رفع نقاط ضعف تاکید کرد.

استاندار کردستان در ادامه به تصادفات و تلفات جاده‌ای ناشی از آن اشاره کرد و گفت: استان، در ۲ سه سال اخیر شرایط مطلوبی نسبت به سال‌های قبل از آن داشت و از رده‌های آخر تا رده دوم کشور بالا آمد.

زارعی کوشا با بیان اینکه گاهی یک بی‌احتیاطی عملکرد بسیار خوب چند سال را با چالش مواجه می‌کند، افزود: مهمترین موضوع خدمات سفر در همین زمینه است که برنامه‌هایی از قبیل تشدید نظارت تا رفع نقاط حادثه خیز درون و برون شهری که منجر به امنیت افزایش امنیت جاده‌ای باشد را انجام خواهیم داد تا بخشی از علل تصادف رفع شود.

وی به همراهی خوب مردم با طرح‌های ترافیکی نیز اشاره کرد و گفت: کیفیت جاده‌ها و عامل انسانی هم از عوامل موثر در افزایش تصادفات است که رانندگان نباید به دلیل چند دقیقه زودتر رسیدن جان خود و اطرافیانشان را به خطر بیندازند.

استاندار کردستان با بیان اینکه باید کار رسانه‌ای و فرهنگ سازی با قوت بیشتری ادامه یابد، تاکید کرد: با حادثه سازانی که برای خود و دیگران خطرساز شوند به شدت برخورد می‌شود.

تداوم نظارت بر بازار موضوع دیگری بود که زارعی کوشا به آن اشاره کرد و افزود: بنای امسال ما در توزیع میوه شب عید بر این بود که بهترین کیفیت با حداقل نرخ در نظر گرفته شود.

وی اظهار کرد: برخی گزارش‌های خبری در استان، تنها به بحث قیمت پرداخته بود در حالی که کیفیت میوه شب عید در مراکز توزیع بسیار بالاتر از سطح بازار بود.

وی با بیان اینکه مباشر توزیع میوه شب عید در استان حداقل ۲۵ میلیارد ریال، متضرر خواهد شد، گفت: این مباشران را مکلف کردیم که میوه درجه یک را تهیه و عرضه کنند و در کنار آن قیمت را در پایین‌ترین حد خود در نظر بگیرند.

استاندار کردستان همچنین به طولانی بودن تعطیلات عید امسال به دلیل همزمانی با تعطیلات عید فطر گفت: تعطیلات تا ۲۵ فروردین ماه ادامه دارد که باید خدمات و نظارت مستمر همچنان ادامه داشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه