English

استاندار کردستان:

پلیس در استان از محبوبیت خوبی برخوردار است

استاندار کردستان گفت: پلیس در استان از محبوبیت خوبی برخوردار است و این اعتماد در سایه مردم داری و خدمت رسانی شبانه روزی حاصل شده است.

پلیس در استان از محبوبیت خوبی برخوردار است
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، اسماعیل زارعی کوشا روز جمعه در جلسه قرارگاه نوروزی پلیس اظهار کرد: پلیس استان در ماموریت ها در طول سال گذشته خوش درخشید و با مجاهدت در جهت امنیت مردم افتخار آفرینی می کند.

وی امنیت موجود را نتیجه ایثار و تلاش نیروی انتظامی دانست و افزود: پلیس در جهت آرامش مردم فداکاری می کند و این مهم بسیار ارزشمند و جای تجلیل است.

استاندار کردستان یادآور شد: بخش عمده ای از اقدامات پلیس مجاهدت های خاموش است که این همه رشادت در جهت امنیت و آرامش روانی شهروندان است.

فرمانده انتظامی کردستان هم با بیان اینکه پلیس استان در راه امنیت و آسایش روانی شهروندان با جان و دل پای کار است، اظهار کرد: اقدامات خوبی از ابتدای سال تا کنون در موضوع مبارزه با سرقت انجام شده است که به کاهش هفت درصدی سرقت های مهم در استان می توان اشاره کرد.

سردار علی آزادی به اقدامات پلیس در راستای کاهش حوادث چهارشنبه آخر سال در استان اشاره کرد و گفت: در سال گذشته پنج میلیون و ۵۰۰ هزار مواد محترقه در کردستان کشف شد.

وی از کشف یک تن و ۲۶۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سال گذشته در استان خبر داد و افزود: مبارزه با مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر با اولویت در دستور کار قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه