English

معاون توسعه پیش‌بینی هواشناسی کردستان:

هوای سرد و یخبندان تا آخر هفته در کردستان ماندگار است

معاون توسعه پیش‌بینی هواشناسی کردستان گفت: براساس بررسی و تحلیل آخرین نقشه‌ها و خروجی مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی، سرما و یخبندان شبانه و صبحگاهی حاکم بر استان تا آخر هفته جاری در استان ادامه دارد.

هوای سرد و یخبندان تا آخر هفته در کردستان ماندگار است
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، علی پناهی گفت: پیرو هشدار سطح زرد شماره ۵۰ از امروز تا صبح جمعه همچنان شاهد تداوم یخبندان شبانه و صبحگاهی در سطح استان خواهیم بود و از روز جمعه تا اواسط هفته آینده نیز بتدریج دما در طول روز روند افزایشی خواهد داشت.

وی افزود: براساس پیش‌بینی‌ها از ظهر امروز دوشنبه تا ظهر فردا پدیده غالب در بیشتر نقاط استان پوشش ابر، گاهی وزش باد شدید و در پاره ای نقاط مه و کولاک خواهد بود، البته طی این مدت بارش‌های پراکنده‌ای در جنوب شرق استان رخ خواهد داد.

معاون توسعه پیش‌بینی هواشناسی کردستان اضافه کرد: از بعدازظهر فردا سه شنبه تا اواخر وقت روز چهارشنبه موجی بارشی با هسته سرد از سطح منطقه عبور می کند که موجب ابری شدن آسمان، مه، گاهی وزش باد شدید، بارش باران و در ارتفاعات، گردنه ها و مناطق سردسیر استان کولاک خواهد شد.

وی یادآور شد: انتظار می رود عمده بارش‌ها در نیمه شرقی و تا حدودی جنوبی استان همچون شهرهای قروه، دهگلان، بیجار، کامیاران، سنندج و جنوب شهرستان دیواندره رخ دهد، که این شرایط می تواند موجب اختلال در ترددهای بین شهری روستایی در مناطق یاد شده شود، ضمن اینکه مقدار بارش‌ها در نواحی غربی استان کم و به شکل پراکنده برآورد می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه