English

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان:

۱۱ هزار کنتور آب معیوب مشترکان کردستانی تعویض شد

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۱ هزار و ۶۹۴ فقره کنتور معیوب در شهرستان های مختلف استان با کنتورهای سالم تعویض شده است.

11 هزار کنتور آب معیوب مشترکان کردستانی تعویض شد
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، محمد فرهاد گفت: این اقدام در راستای کاهش هدررفت آب، مدیریت مصرف، محاسبه دقیق و کنترل مصارف و همچنین حفظ و ارتقای کیفیت خدمات رسانی به مشترکان استان انجام شده است.

وی افزود: شرکت آبفا کردستان هرساله بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته به منظور کاهش هدررفت و جلوگیری از تضییع حقوق مشترکین رصد و پایش سلامت کنتور مشترکین را در سطح استان در دستور کار قرار می دهد و در این راستا نسبت به شناسایی کنتورهای معیوب اقدام و با کنتورهای سالم و بی عیب جایگزین می کند.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان اظهار کرد: بیشترین تعداد تعویض کنتور معیوب در شهرستان های سنندج و مریوان با ۴ هزار و ۵۸۰ و یک هزار و ۵۴۳ فقره انجام شده است.

فرهاد با بیان اینکه ارائه عمده خدمات به مشترکین به صورت غیرحضوری انجام می شود، ادامه داد: مشترکان سطح استان می توانند از طریق سامانه غیرحضوری آبفا به نشانی abfacs.ir و یا از طریق دفاتر پیشخوان، خدمات مورد نیاز خود از جمله درخواست تعویض کنتور را ثبت کرده تا در اسرع وقت همکاران واحد مشترکین شرکت آبفا نسبت به انجام این مهم اقدام کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه