English

استاندار کردستان:

برای رفع مشکل برق بخش کشاورزی تلاش خود را بکار می گیریم

استاندار کردستان با تاکید بر تسهیل‌گری برای حوزه کشاورزی درتامین برق، گفت: در راستای رفع مشکل برق بخش کشاورزی تلاش خود را بکار می گیریم تا این قشر دچار آسیب و خسارت نشوند.

برای رفع مشکل برق بخش کشاورزی تلاش خود را بکار می گیریم
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، اسماعیل زارعی کوشا روز شنبه در نشستی با فعالان و تشکل‌های بخش کشاورزی در سنندج با بیان اینکه ما موظفیم حرف مردم، فعالان بخش کشاورزی و همه اصناف را بشنویم، اظهار کرد: عمده هدف ما از سفرهای شهرستانی هم شنیدن صدای اقشار مختلف در همه نقاط استان است.

وی به حوزه مدیریت کشاورزی و فرهنگ مدیریتی گریزی زد و گفت: بارها در جلسات و برنامه‌های متعدد تاکید کرده‌ایم که به عنوان شاخص در ارزیابی مدیریتی آن مدیری موفق است که نماینده استان در سازمان خود و به دنبال مطالبات مردم از مجموعه خود باشد.

استاندار کردستان از مجموعه جهاد کشاورزی استان، مدیریت این سازمان و تعامل مطلوب بین فعالان این بخش و تشکل‌های بخش خصوصی قدردانی کرد و افزود: مطالبات بخش کشاورزی و دیدگاه بهره برداران این حوزه را مورد بررسی قرار می‌دهیم و در قالب مکاتبه به سازمان منتقل و پیگیری می‌کنیم.

زارعی کوشا با تاکید بر تسهیل‌گری برای حوزه کشاورزی درتامین برق اضافه کرد: در راستای رفع مشکل برق بخش کشاورزی تلاش خود را بکار می گیریم تا این قشر دچار آسیب و خسارت نشوند.

وی بهره برداری از سد چراغ ویس سقز را یکی از پروژه های مهم در دومین سفر رئیس جمهور در آبان امسال به استان خواند و گفت: با توجه به بارش های مطلوب امسال شاهد ذخیره‌سازی خوبی در سدهای سطح استان از جمله سد گاران، چراغ ویس، سد های بانه و سد آزاد و سد سیازاخ دیواندره هستیم.

استاندار کردستان با بیان اینکه بعد از سفر رئیس جمهور به کردستان درهای دولت به روی استان گشوده شده است، بیان کرد: دغدغه ما همواره پاک کردن و اصلاح ذهنیت منفی نسبت به استان است تا این ذهنیت ها زدوده و اینگونه راه توسعه و پیشرفت به روی این استان باز شود و قفل‌های زنگ زده پیشرفت یکی پس از دیگری در حال گشایش است.

استاندار کردستان به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه جاری در استان اشاره کرد و گفت: ما به عنوان مجری انتخابات اصل بی طرفی را حفظ کرده ایم و از هیچ جریان سیاسی و فرد خاصی حمایت نکرده و نخواهیم کرد.

زارعی کوشا حضور گسترده و سلامت را اصل اساسی انتخابات نام برد و گفت: مشارکت بالا نسبت به ادوار گذشته در این استان، حل مشکلات را آسان‌تر خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه