English

استاندار کردستان:

طرح انتقال آب از سد قوچم به شهر دهگلان بیش از ۸۳ درصد پیشرفت دارد

استاندار کردستان گفت: طرح انتقال آب از سد قوچم به شهرستان دهگلان بیش از ۸۳ درصد پیشرفت دارد و نیمه اول سال آینده به اتمام می رسد.

طرح انتقال آب از سد قوچم به شهر دهگلان بیش از ۸۳ درصد پیشرفت دارد
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، اسماعیل زارعی کوشا در حاشیه افتتاح ۴۲ واحد مسکن ملی در دهگلان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال آینده دغدغه تامین آب شرب شهر دهگلان با بهره برداری از سامانه انتقال آب از سد قوچم برطرف خواهد شد.

وی با بیان اینکه پروژه های خیلی خوبی در شهرستان دهگلان اجرا شده و در دست انجام است، افزود: در حوزه کشاورزی، هزار و ۸۰۰ هکتار اراضی پایاب سد سنگ سیاه و هزار و ۱۰۰ هکتار سد سورال در دستور کار است که اعتبارات لازم تامین شده و تا قبل از پایان دولت این اراضی آبی می شود.

استاندار کردستان، شهرستان دهگلان را زرخیز و مستعد از لحاظ فرهنگی، هنری و علمی توصیف کرد و گفت: این شهرستان در حوزه اقتصادی، شهرک صنعتی بسیار فعالی دارد و فاز دوم و توسعه لاستیک بارز در حال آغاز است و به دنبال تعییین تکلیف لاستیک رازی هستیم.

زارعی کوشا تاکید کرد: در حوزه راه روستایی، طرح هادی و عمران روستایی و آسفالت معابر، کارهای بسیار خوبی صورت گرفته و قابل قیاس با قبل از دولت سیزدهم نیست.

وی به برپایی میز خدمت در شهر بلبان آباد و روستای قروی چای اشاره کرد وافزود: مصوباتی برای این بخش ها جمعبندی شده است که در دستور کار قرار می گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه