English

مدیرکل درمان تامین اجتماعی کردستان:

۱.۱ میلیارد تومان خدمت درمانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی ارائه شد

مدیرکل درمان تامین اجتماعی کردستان گفت: در ۲ بخش درمان مستقیم و غیرمستقیم در ۹ ماهه سال جاری یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

۱.۱ میلیارد تومان خدمت درمانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی ارائه شد
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، شیرزاد قادرپور اقدم در نشست خبری با رسانه های کردستان با اشاره به وجود ۲۱۱ تخت بیمارستانی، ۹ مرکز درمانی و ۳ درمانگاه تخصصی در استان، گفت: در ۹ ماهه منتهی به آذر ماه سال جاری ۹۴۳ هزار و ۷۷۱ نفر در بیمارستان ها و ۷۷۴ هزار و ۹۱۹ نفر از خدمات پاراکلینیکی و فیزیوتراپی مراکز تحت پوشش تامین اجتماعی کردستان بهره مند شده اند.

وی تعداد بستری شدگان افراد تحت پوشش را در سال جاری ۱۶ هزار و ۸۳۴ نفر عنوان کرد و اظهار کرد: ۷ هزار و ۳۷۳ مورد از این بستری ها به جراحی انجامیده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی کردستان به ارائه خدمات در بخش درمان غیر مستقیم نیز اشاره کرد و افزود: در این مدت با افزایش ۴۰ درصدی انعقاد قرارداد با مراکز خصوصی رو به رو بوده ایم و ۸۴۶ مرکز درمانی با ما قرارداد بسته اند.

قادرپور اقدم ادامه داد: ۳ میلیون و ۹۵۳ هزار و ۲۶۱ بار مراجعه از سوی شهروندان در بخش درمان غیر مستقیم در مراکز خصوصی تحت قرارداد با تامین اجتماعی صورت گرفته است.

وی یادآور شد: در بخش بستری نیز در بازه زمانی ۸ ماهه منتهی به آبان ماه سال جاری ۶۴ هزار و ۳۹۳ نفر مراجعه داشته اند که منجر به ۳۴ هزار و ۴۶۷ جراحی شده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی کردستان بیان کرد: اعتباری که در مراکز درمانی طرف قرارداد هزینه شده در این مدت ۶۱۱ میلیارد تومان بوده که از سوی سازمان به این مراکز پرداخت شده است.

قادرپور اقدم با بیان اینکه در ۲ بخش درمان مستقیم و غیرمستقیم در ۹ ماهه سال جاری یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان هزینه شده است، گفت: توسعه درمانگاه قروه و اتمام پروژه درمانگاه دیواندره با هزینه کرد ۲۹ میلیارد تومان، جداسازی و توسعه درمانگاه تخصصی سنندج، خرید امکانات و دستگاه سنگ شکن و افزایش اتاق های بیمارستان از دیگر اقدامات مدیریت درمان در استان بوده است.

وی از افتتاح بیمارستان سقز با هزینه کرد ۵۵ میلیارد تومان در سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: کلنگ زنی ساخت درمانگاه دهگلان انجام شد و درمانگاه کامیاران پارسال ۲ نوبته شد و درمانگاه مریوان هم امسال نهایی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه