English

دانشگاه کردستان به سازمان سینوو پیوست

رئیس دانشگاه کردستان گفت: این دانشگاه با هدف تقویت همکاری علمی، آموزشی و پژوهشی به سازمان سینوو و توسعه علمی و آموزشی پیوست.

دانشگاه کردستان  به سازمان سینوو پیوست
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، حامد قادرزاده گفت: سازمان بین المللی سینوو یک شبکه علمی و آموزشی جهانی است که به عنوان یکی از شبکه های وابسته به  COMSTECHکمیته دائمی همکاری علمی و فناوری سازمان همکاری اسلامی فعالیت می کند.

وی اظهار کرد: به تازگی دانشگاه کردستان به عنوان نقطه کانونی (Focal Point) سازمان سینوو در حوزه کشورهای عراق، ترکیه، اردن، سوریه و لبنان انتخاب شده است.

رئیس دانشگاه کردستان افزود: عضویت در سینوو به منظور تقویت شبکه همکاری علمی و پژوهشی و ایجاد پیوندهای مستمر با دیگر اعضای سازمان و همچنین برای توسعه و ارتقای سطح علمی و آموزشی این دانشگاه انجام شده است.

قادرزاده ادامه داد: این اقدام، به تبادل اطلاعات، منابع و تجارب بین دانشگاه کردستان و دیگر اعضای سازمان سینوو کمک می کند و در راستای تحقق اهداف علمی، فرهنگی و اقتصادی در حوزه آموزش و پژوهش جهان اسلام نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.

وی یادآور شد: دانشگاه کردستان با داشتن تقریباً پنج دهه فعالیت در حوزه آموزش و پژوهش، از امکانات و آزمایشگاه های مناسب بهره مند است.

رئیس دانشگاه کردستان بیان کرد: این دانشگاه دارای آزمایشگاه ها، کارگاه ها و کتابخانه  در زمینه های مختلف علمی مانند علوم پایه، مهندسی، کشاورزی و زیست شناسی است.

قادرزاده گفت: این امکانات به دانشجویان و پژوهشگران این دانشگاه امکان می دهد تا در محیطی پویا و مدرن به انجام تحقیقات خود بپردازند و نتایج بهتری را به دست آورند.

وی اظهار کرد: دانشگاه کردستان همچنین دارای دانشکده های متنوعی است که تخصص های مختلفی را در بر می گیرد. از جمله دانشکده های زبان و ادبیات، علوم پایه، هنر و معماری، مهندسی، کشاورزی، علوم انسانی و اجتماعی، منابع طبیعی، صنعت و معدن، و مهندسی و علوم پایه.

رئیس دانشگاه کردستان افزود: هر یک از این دانشکده ها با ارائه برنامه های آموزشی مناسب، به دانشجویان فرصتی عالی برای گسترش دانش و مهارت های خود می دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه